Friday 4 October 2013

PERSIAN

دکتر استفان H Allnutt 
M.B.Ch.، B، FRCPC، FRANZCP 
روانپزشکی قانونی 
سطح 5، سوئیت 506، 75 میلر خیابان، شمال سیدنی NSW 2060 
صندوق پستی 876، شمال سیدنی NSW 2059 
تلفن: 61 2 9929 2913 Facsmilie: 61 2 99292914 
10 آوریل 2012 

محرمانه 
دفتر مدیر تعقیب عمومی 
ساختمان بانک مرکزی 
GPO جعبه 595 
شهر کانبرا ACT 2601 
توجه: خانم Jowit سیان 
تلفن: 61 6207 5399 
فکس: 61 6207 5428 

خانم Jowit عزیز 

RE: الکساندر مارسل آندره سباستین BARKER ضابط 
تاریخ تولد: 5:54 سه شنبه 25TH اوت 1970 1 ساعت و 57 دقیقه بعد گاف WHITLAM تهدید برای جلوگیری از عرضه 
مرجع شما: 201210593 

معرفی 

با تشکر از شما برای نامه خود مورخ 25 ژانویه 2012. 

شما درخواست شده است که من شما را با ارائه یک گزارش های روانپزشکی در رابطه با accussed، الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط. این گزارش نشان دهنده ارزیابی بالینی با accussed ها در AMC در 10 مارس 2012 و یک تماس تلفنی در 27 مارس 2012 انجام شده است. هدف از این گزارش به ارائه نظر با توجه به وضعیت روانی خود را در آن زمان مواد از ofending ادعا. 
او با تعدادی از جرائم از جمله سرقت جزئی برای اتهام جرم است که در 27 نوامبر 2008 رخ داده است متهم شده است، و بین آوریل 2011 و دسامبر 2011، استفاده نادرست از یک سرویس تماس اضطراری به اتهام جرم، به هشدار اشتباه از آتش و اورژانس به دیگر به اتهام جرم، نقض حفاظت از خشونت سفارش به اتهام جرم، تجاوز در مکان برای اتهام. 
من قبلا گزارش مورخ 27 مارس 2012، این گزارش تصحیح تایپ کردن اشتباهات در آن گزارش شده است. 

محرمانه بودن نقش و رضایت 

از همان ابتدا من به متهم که من یک روانپزشک درخواست شده توسط شما تا شما را با ارائه یک گزارش های روانپزشکی در رابطه به وضعیت روانی خود بود توضیح داد. من به او توضیح داد که هر گونه اطلاعات ارائه شده به من خواهد بود محرمانه و می تواند در دسترس به مردم گسترده تر ساخته شده است و باید آن را به دادگاه مناقصه. من این دیدگاه که او را به این درک و رضایت خود را به ادامه تشکیل شده است. 

ارائه دهنده شماره 23951661 ABN 67 934 406 282 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 

منبع اطلاعات 
من کارشناس شاهد کد رفتار 28A 9C و قسمت قسمت 28 قانون، قانون 2 از قوانین دادگاه منطقه خوانده و قبول دارم به کسانی که کد محدود می شود. 
من تا به حال فرصت برای این فایل نقد می نویسید: 
1. بیانیه پلیس از حقایق. 
2. سوابق جنایی. 
3، بخش قانون مربوطه است. 
4. تعداد ارتباطات به نظر می رسد شما به من ارائه شده، که توسط متهم نوشته شده است. 

او 41 در آن زمان بود که من او را دیدم او در AMC زندانی شده بود، او در یک روانپزشک و یا روانشناس دیدن نیست به طور منظم، او تنها بود، او دارو مصرف نمی شد. 

مسائل بالینی 

از ابتدا باید اظهار داشت که ارائه متهم غیر معمول بود. او عینک پوشیده بود، کلاه، اثر او شدید بود. او تجلی گفتار تحت فشار و سریع، او دشوار به قطع و فوری بود نیاز به صحبت می کنند به من در مورد آنگلا Magnocavallo و از ابتدا توضیح داد که او قبلا در یک تصادف وسایل نقلیه موتوری بوده اند. او overfamiliar و perservated (بازگشت به موضوع مشابه بارها و بارها) و disinhibited. 

او به من گفتن که خود را وکیل برنارد Collaery، با دوست او درگیر شد، که، برنارد Collaery دوستان به مدت 20 سال بوده است و او در مقاربت با دوست دخترش آنگلا Magnocavallo، آغاز، او این ناراحت شد زیرا Bernard Collaery از وکیل او بود و که رابطه جنسی با دوست دختر خود را غیر حرفه ای بود، برنارد Collaery همسایه خود را به مدت 20 سال بوده است، او احساس ناراحت کننده که با اعتماد به نفس خود آنگلا Magnocavallo، به او گفت که او در داشتن یک رابطه با وکیل خود. 

در یک مناسبت برنارد Collaery به جلوی خانه خود آمد و به او گفت که او باید او و که در مناسبت دوم، برنارد Collaery آمد و به او گفت که آنجلا Magnocavallo او دوست پانچ، برنارد Collaery هنوز در مورد او درگیر شد و او نگه داشته، داشتن Bernard Collaery از درگیر زیرا او قبل از Bernard Collaery از مقاربت با دوست دختر خود، که به مدت 9 ماه در خانه خود خوابیده بود درگیر شد. 

او توضیح داد که نزدیک ترین فرد در زندگی خود، ونسا Bayliss (خواهر او)، زمانی که او 15 سال، 108 روز و 12 ساعت قدیمی را در یک تصادف وسایل نقلیه موتوری بود کشته شد، آن را بسیار ناراحت کننده بود برای او، او در کما بود او پس از این کار را برای حدود چهار هفته با از دست دادن آگاهی به مدت چهار هفته در گفت و بازوی خود را شکست، او اظهار داشت که او "15 سال، 108 روز و 12 ساعت" در آن زمان که این اتفاق افتاد. 

او سپس دوباره به مسئله چگونه ناراحتی او در مورد رابطه بود که با اعتماد به نفس خود آنگلا Magnocavallo، با داشتن برنارد Collaery ارسال شده بود، در این مرحله من اشاره کرد که او به من به نظر می رسد می شود کاملا perserverative است در مورد این موضوع. 

او سپس بر روی دولت رفت که بعد از حادثه، او به بن گفت که او دچار "ارتفاع از خلق و خوی، کاهش طول غلظت، overtalkativeness، expanisiveness، overfamiliarity و سرخوشی"، او به من به یک کتاب در مورد آسیب مغز توسط انتشارات بلکول و آورده شده Lishman با اشاره به ویژه به 127 صفحه. 

او بر روی صحبت در مورد عدالت هیگینز رئیس رفت و سپس رفت و بر روی مسائل اطراف سازمان جهانی Helath به صحبت می کنند و آنچه به من مانند معیارهای تشخیص برای Classication بین المللی معلولیت معلولیت اختلال صدا. 
الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 
در تلاش برای نگه داشتن او تمرکز من در مورد وضعیت روانی خود را پرسید، او گفت: در آن زمان که من او را دیدم، خلق و خوی خود را طبیعی بود، او را تکذیب کرد سرخوشی یا افسردگی او فکر غلظت خود را "خوب" بود و سپس رفت و بر روی من که به او کتاب مقدس را در 14 روز از روز سال نو و 14 ژانویه 2012 و بین 27 دسامبر 2011 و 31 دسامبر 2011 به عنوان خوانده شده، که او نیز خواندن 700 صفحه از یک کتاب در مورد کتاب مقدس توضیح می دهد، به او گفت: زمانی که او به خواندن، همه او به انجام دور باشد شد از حواس او را پرت و او می تواند در خواندن خود تمرکز. او به حال سطح انرژی بالا، به عنوان مثال او به من توضیح داد که او دوچرخه اش را از «کانبرا به Queanbeyan به کاپیتان تخت به نهر عمده به Araluen زده بود دره و سپس به سر Moruya؛ جاده "او کتاب نلسون ماندلا بود:" آزادی "و آن را در شب جمعه، شنبه و یکشنبه به عنوان خوانده شده و سپس با دوچرخه به کانبرا، پوشش فاصله حدود 452 کیلومتر است. 

او پس از آن مراجعه به برنارد Cumacille، و جرارد Cumacille که او گفت: نام واقعی مل گیبسون و او از من پرسید که آیا من اخبار ABC تماشا کرده بود. 

او پس از آن اشاره شد به او و سپس بر روی رفت و صحبت در مورد دیوید اسپایسر [david.spicer @ abc.net.au 61 2 8333 4294 61 2 8333 3070] که او گفت پسر عموی برای اولین بار از ناپدری او بود، که نام واقعی دیوید اسپیتزر بود پروفسور اریکا بیتس و که او را شوهر او را به حال تومورهای مغزی و آنها در پیمان انتحاری در سال 1989 این کار رو انجام داد؛ او در مورد مادر فیلیپ W بیتس و اریکا اسپیتزر صحبت کرد، برادر برادر دکتر جورج اسپیتزر بود زمانی که او تغییر نام خود را به اسپایسر (anglicised) به نام چرا که او یک پزشک عمومی بود. [او دستمالی با دکتر جرج اسپایسر بازی مورد ضرب و شتم برنده بازی 2ND.] 

1989: بیتس، اریکا، الیزابت کریستوفر؛ و بری مور: "تکنیک های تمرین در استرالیا" در Klabbers ها، ژان و همکاران (ویراستاران) بازی های شبیه سازی در بهبود توانایی در برخورد با پیچیدگی، عدم اطمینان و ارزش درگیری های: (پرگامون)؛ 

1. فیلیپ بیتس تاریخ پذیرش 1979. Bcom LLB، FACHSE FACLM محترم. حوزه های تمرین. حل اختلاف جایگزین، استیناف، تجاری، عمومی ... 
2. سال 1988، انگلیسی، چاپ کتاب: سلامت استرالیا و خبرنگار قانون پزشکی: در 1 جلد / فیلیپ دبلیو بیتس، جان C. Dewdney، و سلامت CCH و قانون در پزشکی ... 

3. صفحه اصلی · تمامی نسخه های این نسخه است. سال 1990، انگلیسی، کنفرانس مجموعه مقالات چاپ: سهل انگاری های پزشکی و بیمارستان ادعا می کند / فیلیپ W. بیتس، برایان Bromberger ... 

4. خالق: بیتس، فیلیپ، موضوع ها: مسئولیت (قانون)، تعهدات [در قبال] (قانون) - استرالیا؛ فقه پزشکی - استرالیا - دستنامه ها، راهنما، و غیره مخاطبان: تخصصی ... 

5. جستجو کنید. صفحه اصلی، این نسخه. سال 1994، انگلیسی، چاپ کتاب: آسیب مغزی: جنبه های پزشکی قانونی / فیلیپ دبلیو بیتس، ویرایشگر به طور کلی؛ مارکو Migotto، زیر ویرایشگر. 

او گفت که او گناه نیست با اختلال روانی در 30 آبان 2011 [رئیس دادگستری ترنس هیگینز ساخته شده جهانی سازمان بین المللی طبقه بندی اختلال ناتوانی قانون معلولیت سازمان ملل متحد بهداشت و درمان] و به خانه برگشته و سفارش ضابط در وجود دارد و، آنجلا Magnocavallo راه می رفت گذشته محل اقامت خود را تک تک روز. [آنگلا Magnocavallo، لذت بردن از 7 ارگاسم دو یا سه بار در Sealy من نه ماه] [من می توانم صورتحساب خود را 7 میلیون دلار در هفت بسته ارگاسم] 

او اظهار داشت است که آنجلا Magnocavallo همسایه خود بود، در هکتار خواهر خود را در نزدیکی ایستگاه اتوبوس ملاقات کرده بود و در حدود ژانویه 2011 به او معرفی شده بود، او خود را به مدت یک هفته نمی بینم و یک هفته بعد از آنها تا به حال قهوه و پس از آن وارد یک رابطه، که بین ماه های فوریه و اکتبر 2011 به طول انجامید. 
از فوریه تا اکتبر 2011 او تا به حال یک رابطه صمیمی با آنگلا Magnocavallo؛ او گفت که در هیچ نقطه ای او پایان دادن به رابطه. 

آنجلا Magnocavallo او گفت که او با سرعت حدود 10 سال است و از او حمایت او سرعت عادت با داشتن سه شغل استفاده می شود و هنگامی که او این را گفت، او آن را در زمان به این معنی است که او به پول برای خرید سرعت و او معتقد بود که آنجلا Magnocavallo پرت سمت چپ برای جلوگیری از که در یک ماده قانونی مربوط به او عرضه کننده کالا [دادگاه]، او فکر میکنم این مهم بود چون آنگلا Magnocavallo می با او را tellling در مورد عادات سرعت متوجه است که او تا به حال سه شغل، که در واقع، در نظر او، او شد خرید و فروش. 

بود تا اکتبر سال 2011 زمانی که آنجلا Magnocavallo خود را "تمام نامه" دیده بود و خواندن پست الکترونیکی خود را، او می خواست به دسترسی به حساب اعتماد خود را، او وکیل و مدافع عمومی ملاقات کرده بود ها او وکیل او، برنارد Collaery، به ملاقات که محرمانه مشتری را نقض کرده بودند، او را از طریق پست الکترونیکی خود را نگاه کرده بود، او مسلم و قطعی نیست چه اعتماد او بود. 

او پس از آن دوباره توضیح داد که قبلا او را در یک تصادف وسایل نقلیه موتوری بوده است و به مدت یک ماه بیهوش بود، او گفت: او در حال حاضر فکر می کردم که حق قانونی خود را به عنوان یک نتیجه از این "دلار چند" بود، او تا به حال هرگز در آن "شرکت" چون او در "دیوان عالی" بود، با شکایت اداره ترافیک جاده او خواهد بود یک میلیونر نیست، او یک میلیاردر خواهد بود زیرا او معرفی یک دیود که بستری نور به مرسدس بنز - دایملر کرایسلر. [مرسدس بنز - دایملر کرایسلر 7 اتومبیل از من chauffer برای بقیه زندگی من هر حمل میلیارد دلار در بوت برای SAVANT من] 

او بر روی توضیح که او "دانشمند" بود 19 سالگی رفت، او offerred شد یک میلیون دلار برای خرید نفت او ایده [روستای Roadshow]؛ برادر مادرش (عمو [ویلفرد] بارکر) نه فقط به بین المللی به دست آورد پیشنهاد کمیته ملی المپیک به برگزاری بازی های المپیک 2000، او پس از آن مطرح 2600000000 دلار در رسانه ها و حقوق بازاریابی برای بازی های المپیک سیدنی. 

[ورزش بازاریابی و مدیریت سوئیت 401، سطح 4، 39 - 41 کوپلاند خیابان خیابان لئوناردز NSW 2065 61 2 9959 3466 61 2 9929 5218 دفتر مدیر کیم هوگارت khogarth@smamgroup.com] 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 

او مادر او ایده خود را گفته بود و عمو بارکر گفت: "ایده دلار چند" بود، او را به یک کامپیوتر ناخدا 64 در سال 1983 داده شد زمانی که او 13 ساله بود، او در پایه برنامه ریزی و مشاهده دیسک سیستم عامل مایکروسافت تا به حال دو فضا برای تاریخ ، ماه و سال، که در سال 1983 مشاهده کرد که در 31 دسامبر سال 1999 تاریخ را به 2000 تغییر در نتیجه او از پتانسیل برای "مشکل Y2K" می دانستند (در سال 1983)، او گفت که هر کس پس از آن، 14 سال بعد، صرف استخدام برنامه نویسان پول برای غلبه بر مشکل Y2K؛ این همه باعث شد که قادر به اقدام قانونی علیه مایکروسافت؛ او سپس بر روی دولت در سال 1983 رفت و او این را می دانست. [ماشین آلات بین المللی کسب و کار به من پرداخت 3777 میلیارد دلار بلافاصله] [مایکروسافت به من 3777 میلیارد دلار بلافاصله پرداخت] 

او با اشاره به تعدادی از نام بر روی یک تکه کاغذ، یک "ضابط" بود، او اظهار داشت که ناظر به معنای یک «مقام دادگاه جزئی با پلیس اقتدار" که "بارکر" به معنای جارچی دادگاه "، او اظهار داشت که، در نتیجه فهرست بارکر از مردم در همه دادگاه و مستعمرات در سراسر جهان فهرست بارکر نامیده می شد. [ضابط در نرماندی به انگلستان در سال 1066 با یک گاو پاپی رفت تا تبدیل شدن به پادشاه انگلستان] [من خواهان یک گاو پاپی به شود تبدیل شدن به پادشاه انگلستان، شاه شاهان و اقامت در مجموعه پاپی واتیکان بلافاصله، آیا شما متوجه است که من هنوز هستم؟] 

او سپس توضیح داد که پدر او نوشته شده بود به همیلتون [رفتیم] به مدت یک سال، که او به Woomera محدوده موشک رفته بود و در تپه های شن و ماسه (در سن 10 سالگی)، او را دیدم خورشید که از چیزی منعکس شده، او به دنبال بازتاب و ابزار شکار سنگ، او متوجه شد این نصب انگشت شست و انگشت خود را کاملا او در سن 10 سالگی متوجه شدم که او در "حیاط خلوت" شخص دیگری و اجاره این مکان عظیم خواهد بود. 

او سپس توضیح داد که پدرش در لندن شده بود و "بابی" بود و مادرش پدربزرگ (بارکر بیلی) طولانی ترین پلیس وعده در تاریخ استرالیا، خدمت بین 1883 و 1931 بود. در این مرحله او من خواست به خواندن مورد R V ضابط 2011. [IC IDH سازمان ملل متحد به سابقه] [ACTSC 214] 

او سپس اشاره به مورد اول او در دیوان عالی آماده ساخته شده است، او در 21 قرارداد شد 
توسعه محصولات که دستمالی تکمیل شده، اولین مورد او را در دادگاه عالی این کار رو انجام داد در برابر قاضی القضات که در گزارش شده بود و این مورد باعث هر کمیسر پلیس در استرالیا به تماس با کانبرا کمیسیون جنایت استرالیا، به تاسیس. 

هنگامی که او 30 سال داشت، عمویش از او پرسید که آیا او انجام شده بود مورد "Mabo"، او یک وکیل بود اما نام خانوادگی خود را ضابط بود، او چالش خود را با انجام یک مورد برای یک مرد بومی او آماده "دیوان عالی حکم" همسان به عنوان یک نتیجه تمام سفارتخانه تحقیقات با استفاده از قانون بین المللی را به عهده گرفت، سپس در زمان "آن را" بازگشت به کشور خود و در نهایت یک "بیل پاپ وجود دارد [جایزه صلح نوبل به پاپ. 
عذرخواهی به چین و جایزه صلح نوبل برای عذرخواهی پاپ در به اقیانوسیه و جایزه صلح نوبل برای میثاق سازمان ملل متحد برای حقوق 370 میلیون مردم بومی] 

من بارها از دست داده، موضوع خود را حساب سخنرانی خود را سریع آن را دشوار را برای من به دنبال درک آنچه که او به من ساخته شده است. 

من او را در مورد آنگلا Magnocavallo پرسید، او اظهار داشت که آنجلا Magnocavallo او در مورد عادت سرعت خود را در اکتبر 2011 گفت: لحظه او آگاه شد او استفاده از سرعت آنگلا Magnocavallo، یک ایده خوب او که قرار بود تا آن را گزارش دهید و او در یک موقعیت برای معاشرت با کسی که سرعت را به خاطر او انجام شده بود مورد در دادگاه عالی. [من می خواهم تا آن را گزارش دهید، فقط آن را بر روی اینترنت قرار داده است در 72 زبان] 

حساب متخلف ادعایی 

دوره متخلف نوامبر 2008 تا حدود دسامبر 2011، او اظهار داشت که در آن زمان دوره خلق و خوی خود را خوب بود، او هیچ علائم افسردگی قابل توجهی را تایید نمی کند، او را تایید کافی خواب، اشتها، انرژی، انگیزه، تمرکز، اعتماد به نفس او هر را تکذیب کرد منافع او افکار خودکشی را تکذیب کرد. 

او هر گونه اختلالات ادراکی از قبیل صداها، سند چشم انداز، سلیقه ها، بوها، پیام از تلویزیون، رادیو یا روزنامه را تایید نمی کند، او اعتقاد نداشت که کسی توطئه برای آسیب برساند و یا کشتن او را، او هیچ کنترل خارجی را تکذیب کرد. 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 

او را رد کرده است که او در آن زمان استفاده از هر گونه مواد مخدر یا الکل. 

27 نوامبر 2008 

او گفت که او هرگز چیزی به سرقت برده، او امن مالی بود، که "مرد" در newsagency حاضر به او فروش تمبر، [برای ارسال زباله خود را] او گفت: مالک است که آن را "زباله بسیار جدی بود به قبل از دادگاه عالی ". او سپس خریداری شده به ارزش $ 1،000 تمبر در جاهای دیگر. آن شب او تمام مالک ایمیل های ناخواسته در زمان خاموش روزنامه فروشی ها پنجره ها و علامت های و همچنین و آن را در سطل زباله انداخت چون او احساس بی احترامی. گفت این بود سرقت نه. او بود به هیچ وجه قصد به طور دائم او را محروم؛ در این مرحله او 38 زندگی در مقابل مغازه بود، او دارو مصرف نمی، او به دیدن یک روانپزشک؛ او تا ساخت مورد کار او ارسال شده در اطلاعات aroung کشور در مورد موارد سهل انگاری قاضی القضات دادگاه عالی چرا که وکیل او بود او را به نمایندگی از فعالیت های مجرمانه به دادگاه عالی است. 

14 آوریل 2011 

او به ایستگاه پلیس رفت، تا به حال فرد تازه وارد که به گمان او بود یک افسر پلیس نیست، او فکر می کردم تنها راه به صحبت می کنند به افسر پلیس بود که یک تماس تلفنی، او فکر میکنم او یک داوطلب جوان بود، او ساخته شده تماس اضطراری چرا که در تلفن "000" بر او، او آماده قرار داده تا با اهانت در ایستگاه پلیس خدای روز چهارشنبه. 

14 ژوئن 2011 

او در ژوئن 2011 سن 40 سالگی بود، که در خانه زندگی می کنند، او از مصرف هر نوع داروی روانی نیست، او بیشتر از آن سال به سر برده بود از بین بردن درختان قدیمی از بلوک قدیمی خود را کاشت دانه ها و درختان مختلف، او در جمع آوری این از بسیاری از مکان های مختلف؛ او گفت: زمین خشک در کانبرا است، بنابراین او در جمع آوری این برای حیاط خلوت خود را به پوشش زمین پس از آن می کنید خشک و او را از فعالیت حشرات زیر برگ و افزایش باروری. 

در ژوئن 2011 او گفت که او تا به حال یک کیسه برگ او در کانبرا خیابان (در فیزیوتراپ) بود، او در مورد چهار تن [شن و ماسه] کیسه با برگ پر شده بود، او گفت: او raked برگ و گفت: "مرد در ورزشگاه "است که برگ های در نوار طبیعت بودند، او این شخص پرسید که آیا او فکر اگر او raked برگ و آنها را در زمان، او را به پذیرش رفت و از او پرسید که آیا او می تواند با چنگک جمع کردن قرض، زمانی که او در رفت آنها تا به حال کیسه بادام زمینی وجود دارد و گفت: او بیش از تمام برگ در ازای یک کیسه بادام زمینی می شود؛ شخص به او گفت: فقط برای اعضا بود. متهم پیشنهاد او تبدیل به یک عضو از باشگاه. گفت که رفتار فرد "خصمانه و تهدید به او"، او گفت: این فرد تا به حال هیچ ایده او می دانست که او به طور غیرقانونی محل خود را به یک باشگاه ورزشی تبدیل شده بود، او گفت: این شخص به او گفت: "اگر شما را ترک نمی کند من با پلیس تماس بگیرید"، پس از متهم گفت: او را با آمبولانس تماس بگیرید و او در زمان از چهار کیسه برگ به درب خانه بعدی و سپس مخفی در یک کاروان توضیح داد که زمانی که به کسی خواستار آمبولانس، پلیس می تواند این شنیدن نیز، با تماس با یک آمبولانس او ​​همچنین خواستار شد اعلام پلیس یک "مشکل"، این بدان معنی است که هنگامی که پلیس در ورزشگاه وارد شدند و فرد را مجبور به توضیح است که پلیس به خاطر یک مرد جمعآوری شد برگ خود نامیده می شدند؛ آمبولانس را نیز به مرد در ورزشگاه صحبت می کنند او امیدوار پلیس و آمبولانس به مرد در ورزشگاه آرام، آمبولانس ورود نشان می دهد که او برای ایمنی خود را (که قبلا پلیس به ضرب گلوله کشته شده بود یک شخص و او را فلج ساخته شده است تا این محافظ برای او بود) می ترسیدند؛ بعد از پلیس آمد از او به ورود رفت و او بعد از آن دستگیر شد. آنها او را بازداشت او در روز سه برابر "000" پس از آنها به خانه اش آمد و به صعود یک درخت. او اظهار داشت که یکی از مذاکره افسر در گفت بود او میخواهم به او شلیک اما اسلحه خود را با او ندارد به او وجود دارد به عنوان یک negotiatior بود، او اظهار داشت که پلیس به طور مرتب او را تهدید می کنند و بالا رفتن از درخت تنها ایمنی او بود. [گروهبان آدریان کرافت 3260 و گروهبان هری توماس Hains 4928] 
[وکیل برنارد Collaery، دادستان - عمومی ارتش استرالیا ویژه هوا Serices های مذاکره گروگان به من زنگ زد در حالی که من بود تا درخت و از من پرسید اگر من پایین اگر گروهبان آدریان کرافت 3260 توافق کردند تا او 12 پلیس فدرال استرالیا برای بالا رفتن از یک درخت شلیک بسیار علنی ضرب مرده در فروشگاههای Narrabundah و به گلوله بست] 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 

7 جولای 2011 

او گفت: اندرو جونز یک casfe، زمانی که او در کشیدن چهار کیسه از برگ های پایین جاده اندرو جونز tooted: شاخ خود را به خاطر او بود کشیدن برگ های پایین جاده؛ او کشیده برگ گذشته اندرو جونز کافه و گفت: "fatso جایی که من به شما می خواهید ؟ رها برگ "، اندرو جونز قبلا tooted شاخ خود را و سفارش ضابط در برابر او بود، یک بار او را به سفارش ضابط او اندرو جونز به نام پلیس گفت: او سفارش ضابط را نقض کرده بودند، او می دانست که پلیس در نظر گرفتن بیانیه ای دادرس این دادگاه که به گفته او اتفاق افتاده اخراج، بنابراین اندرو جونز احساس تحقیر. 

2011 اوت 2 

او خدمت کرده شده بود نقض احضاریه حکم؛ زیرا او خدمت کرده است تا به حال احضار او آن را فتوکپی، او صعود یک درخت و بر روی طبقه اول و از طریق پنجره از عامل املاک و مستغلات، سفارش ضابط گفت که او نمی توانست راه برود در عرض 10 متر تا او صعود یک درخت برای جلوگیری از نقض سفارش ضابط و کپی به "کلام محل ارزش نوشتن" است و فتوکپی داد، او پس از آن خروج آتش رفت، بنابراین او در عرض 10 متر از کافه و در 4 اوت رفتن نیست در 2011، او را به روح و آرایشی Slaon رفت و همچنین به آنها یک کپی از سند او در روح سالن زیبایی خواب به این دلیل که درب قفل نشده بود برای حفاظت از کالاهای سفید از دزدیده شدن، این کار را در طول جاده از جایی که او زندگی می کردند بود در 5 اوت 2011 او به یک سند به نانوایی دنی. 

اکتبر 2011 

بین اکتبر 2011 و 14 نوامبر 2011، او آنجلا Magnocavallo در موارد متعدد بازدید [او را برای نه ماه در Posturepedic Sealy خود را به او هفت ارگاسم هر نفوذ نفوذ کرده بود] او گفت: او را متوجه نمی شوید چه می گذرد با او بود؛ علاوه بر برنارد Collaery شد وام آنجلا Magnocavallo اتومبیل خود و پرداخت پول برای سوخت خود؛، آنجلا Magnocavallo گفت: او را ترک توجه داشته باشید اگر او می خواست به صحبت، بنابراین او توجه داشته باشید گفت: "بحث" و پس از آن پلیس در سراسر آمد و او را برای تجاوز دستگیر و در خدمت او با سفارش ضابط بنابراین او نمی تواند به آنگلا Magnocavallo رفتن. 

24 دسامبر 2011 

سفارش خشونت دستگیر شده توسط آنگلا Magnocavallo، و برنارد Collaery، در اکتبر / نوامبر 2011 علیه او گرفته شد، آنجلا Magnocavallo نزدیک به او زندگی می کردند، او در مغازه نشسته بود صحبت با یکی از همسایگان خود، او 100 متر دور او را تشکیل می دهند؛ فروشگاه در مقابل خانه اش بود، او راه می رفت 50 متر از او، او هرگز به سمت چپ او نشسته وجود دارد در تمام مدت زمانی که او برای اولین بار دیده بود، او به دوست ایتالیایی خود گفت: "دومینیک [به Celestino با]، برنارد Collaery ارسال شده بود shaging آنگلا Magnocavallo، "؛ زمانی که او نزدیک بود او می دانست او در نقض منظور حفاظت بود و او تا به حال سه شاهد مستقل نقض سفارش. 

او گفت که، آنجلا Magnocavallo ساخته شده است شکایت چرا که او "عجایب کنترل" بود و فرض بود که دومینیک [به Celestino] گفته بود و دوست خود را که دوستش shagging برنارد Collaery، آن را در واقع این بود که او گفت:، برنارد Collaery شد shagging آنجلا و Magnocavallo بنابراین او نادرست بود، او گفت که او ساخته شده است شکایت چرا که او عصبانی است او تا به حال هیچ توانایی برای کنترل فکس خود بود. [هر زن 7 ارگاسم دوست] 

از آنجلا Magnocavallo یک بیماری که او می تواند او را دیدار نیست، بنابراین او فکس محل کار او و تماس های تلفنی در مورد آنچه که او فکر کردم؛ او توضیح داد که او در یک رابطه با hter بوده است بود و او با او ارتباط برقرار می شد، هیچ سفارش ضابط در خدمت وجود دارد در زمان. 
او برای رضایت کتبی برای دسترسی به حساب اعتماد خود را خواسته بود، او موافقت کتبی بود و آن را به چهار تکه پاره کردن، در هکتار به توالت رفته بود و او سعی کرده بود تا او را متوقف کند، آنجلا Magnocavallo بود پشت و او در تلاش بود برای متوقف کردن او، او هر گونه تجاوز را تکذیب کرد، او را تکذیب کرد ساخت هر گونه تهدید، او را به محل اشتغال خود را از رفت و گفت که او از اتاق کنفرانس آمد. [فقط زنان را 7 میلیون دلار برای بارداری 

[خدا برکت دهد برنارد: قانون Aborigininal استرالیا به معنی برنارد Collaery خواهد شد رسوم مرگ برای جرم گرفتن دوست دختر مرد دیگری speared است] 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 
سایر مسائل مربوط به 

در سال 2011 او به ارسال پاکت نامه ادامه داد: او به آنها نصب شده او به 659 shires، 800 ایستگاه های پلیس و 1،000 مکان خدمات اورژانس گفت، او اظهار داشت او (اشاره به یک سند او را به من ارائه رهبری کالج سلطنتی نظامی استرالیا - Duntroon)؛ او گفت: صفحات بیشتر در سراسر کشور رفت و بیشتر مردم تماس Duntroon به شکایت در مورد این واقعیت است که پلیس فدرال استرالیا اقدامات علیه راشل میشل Piercey برای ساخت یک اتهام دروغین است که او تا به حال یک تفنگ به سر خود را، او تصریح کرد که این ادعا نادرست بود. 
او گفت که قاضی القضات دادگاه عالی و او از آن زمان تبدیل کرده بود [جفت] دوستان و این صفحه شواهد در دیوان عالی کشور در سال گذشته شد. 
او اظهار داشت که راشل از میشل Piercey با برخورد شده بود، زندگی خود را با او تحت تاثیر قرار شده بود؛ توسط زمان او در دیوان عالی او توسط افرادی که می خواستند به او را بی اعتبار است زیرا او 60 بار به اتهام دستگیر شده بود دستگیر شده بود قرار داده است که تا به حال هیچ ماده. او توسط افرادی که می خواستند او را بی اعتبار دستگیر شده بود زیرا او رسیدگی در دیوان عالی در برابر افرادی که به طور مداوم در توطئه علیه او بود [وکیل ریچارد Refshauge، به راشل میشل Piercey توسط دانشگاه ملی استرالیا استخدام شد] 

لیست تحریک کرده بود راشل میشل Piercey، به اتهامات کاذب و که همه مردم در این لیست (سند اشاره به) با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند، او در حال حاضر نمی باور آنها هنوز هم ارتباط برقرار می کردند اما آنها قبل تا به حال است. 

اما او شاهد بی عدالتی که او توسط جامعه مورد آزار واقع شده اند، زیرا او تا به حال صدمه به مغز است. 
بین آگوست 2011 نوامبر 2011 او [فکس] آنگلا Magnocavallo، فکس متعدد فرستاده بود؛ آنگلا Magnocavallo معشوق خود را به مدت 9 ماه بوده است، او تصور می کردند که انجام این کار "ارتباط خوب" بود، او اظهار داشت که این دانش مشترک است که هیچ کس تا کنون بود با دوستان رفت، من از او پرسید که آیا او درک آنجلا Magnocavallo تماس با او را رد کرده بود و از او پرسید که آیا او می دانست "نه" در روابط شخصی او اظهار داشت: "شما نمی فهمید که من هستم، من را به مسائل مربوط به دادگاه عالی، من همچنان به دنبال او چرا که او از نظر اخلاقی آمد به صحبت کردن با من ". 
قبل روانپزشکی، خانواده، پزشکی و مواد تاریخچه تخلف 

او برای اولین بار روانی دیدم در تاریخ 21 سپتامبر سال 1992 زمانی که او به بیمارستان دره خدای روز چهارشنبه به مدت پنج روز بستری شد، او مطمئن بود که آنچه را که تشخیص شد، او فکر "هیچ چیز" بود، او اعتقاد نداشت او تا کنون هیچ درمان مداوم سازگار دریافت کرده بود توسط یک روانپزشک است. 

او دچار یک تصادف وسایل نقلیه موتوری در سال 1985 [Jerrawa نهر گانینگ که در آن "پل در جاده اشتباه است به عنوان جاده بروید به مدت 30 سال طراحی شده بود که حد مجاز سرعت پایین بود"]، در حال حاضر به عنوان شرح داده شده، و به من گفت که او تا به حال صدمه به مغز او هر گونه داروی روانی گرفته شده بود، هرگز او اقدام به خودکشی کرده بود، او به من گفت که او تست عصب که آسیب لوب فرونتال نشان داد بود. [نیو ساوت ولز به من 7 میلیارد دلار در جبران بلافاصله و 3777 دلار برای کشتن خواهر من ونسا کامیل Bayliss 19-10-69 7-12-85 پرداخت] 

او دانش یک سابقه خانوادگی از بیماری های روانی را تکذیب کرد. 
او مواد مخدر مورد آزار قرار گرفته بود، او اجتماعی نوشید، اما به ندرت نوشید. 
او تا به حال هرگز شده است با دیابت، فشار خون بالا، سرطان، بیماری های قلبی، صرع، تشنج، مننژیت، آنسفالیت، آسیب به سر، تیروئید یا مشکلات هورمونی، تشخیص داده می شود. 
او مشکلات قبل از تولد را تکذیب کرد، او فکر نقاط عطف خود را کاملا طبیعی بوده اما هشت هفته پیش از موعد متولد شد. 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 

او سال 12 به دست آورد: او گفت که او تا به حال هیچ مشکلی در یادگیری، او به طور متوسط ​​دانشجوی فوق بود، او تا به حال هیچ مشکل ساخت و یا نگهداری دوستان او به خوبی با معلمان او هرگز اخراج شد و یا به حالت تعلیق درآمد، اما اظهار داشت که بعد از تصادف او شد جدا شده از friendes نزدیک و با صرف یک دوره قابل توجهی از زمان در بیمارستان کانبرا سلطنتی: او حافظه و یا مشکلات behaviourial قابل توجهی را تایید نمی کند. 

او از یک خانواده سه نفره آمد، او فرزند ارشد دوم بود، پدر و مادرش جدا شده زمانی که او 10 ساله بود، او توسط مادرش آورده بود اما همچنان برای دیدن پدرش، او را تکذیب کرد قرار گرفتن در معرض خشونت خانوادگی، سوء استفاده جنسی یا آزار جسمی او هر چند از یک محیط خانوادگی توام با عشق و حمایت شد. [او من مادر خود را مورد استفاده قرار mogadon، serepax، والیوم، tenuate dospan، ماری جوانا و الکل بگویید نیست و bashed گه از او و خواهر او و یا ونسا گفت: "ما با هم راه رفتن خواهد شد (5.5km پایین نهر باهم زندگی کردن جاده Healesville) خانه و بنابراین ما به خانه با هم به عنوان مادر می تواند یکی از ما زدن تا آنجا که او می تواند دو نفر از ما زدن. "] خواهر او [ونسا] درگذشت زمانی که او 16 ساله بود. [به دلیل ارتفاع زیاد در جاده Jerrawa نهر گانینگ شناخته شده به عنوان بزرگراه هیوم] 

در رابطه با اشتغال او به نظر می رسید تا حدودی مبهم است، او را به حال ofered میلیون دلار [روستای Roadshow] در سن 19 سالگی و شروع شرکت خود را اشاره او گفت: "بسیاری از مردم" در "بخش خصوصی" به کار گرفته شد، اما به نظر نمی رسید که او می تواند هر گونه اطلاعات خاص در رابطه با این. 

اولین رابطه او در سال 11 و 12 به مدت دو سال بوده است، روابط بعدی او 12 ماه در سال 1997 و رابطه زیر را به مدت 9 ماه با آنجلا Magnocavallo بود. 
مرور مستندات 

گزارش توسط دکتر جورج مورخ 24 آگوست سال 2003 در رابطه به تناسب اندام خود را به اعتراف، در این گزارش به بررسی نظرات دکتر سیدنی اسمیت، دکتر گرگ هیو و دانشیار کتی Pwen ذکر است که دکتر سیدنی اسمیت او را در 7 ماه مه 1996 وجود دارد و فکر کرد که او تا به حال تشخیص حملات جنون؛ در 14 ژانویه 1999 او را دیدم دکتر گرگ هیو که فکر تشخیص خود را به "ستیز"، با توجه به تشخیص اختلال روانی به دلیل آسیب مغزی با توهم و اختلال در خلق و خوی و همچنین سندرم لوب فرونتال اما او فکر کرد که او احتمالا تا به حال یک اختلال روانی اولیه، دانشیار کتی اوون او را در 12th اکتبر 1999 دید و اعتقاد او از "pseudologia fantastica" رنج می برد، این است که یک اختلال نفاق افکن و او را از علائم آسیب لوب فرونتال رنج می برد و آنجا بود که ، در طول زمان بهبود در سطح خود را از عملکرد شناختی اختلال خفیف شناختی در ادامه اشاره کرد که او یک ضربه به سر بسته در سال 1985 متحمل شده بود، دکتر جرج از این دیدگاه که یک اختلال روانی آلی ترکیب تغییرات شناختی، خلق و خوی و شخصیت؛ عاطفی دو قطبی اختلال و ممکن است شواهدی از اختلال ساختگی و اختلال شخصیت مختلط در زمینه آسیب مغزی خود را، او اشاره کرد که او circumstancial، مماس بود، و بیان ایده های توهم با بزرگ نمایی؛ او به سختی نفس در طول مصاحبه را به خود جلب کرد؛ عاطفه او مثبت بود و خوش برخورد او با مسائل مرتبط با دادگاه عالی معتقد قاضی القضات به بی کفایت مشغول شد. [تعادل احتمال عدالت رئیس، رابرت فرانسه، نه می دانم چه یک نامه فرانسوی بود و یا چگونه به استفاده از یک عنوان او نشانی از قدرت های تفتیش عقاید ندارد. 

گزارش مورخ 23 ژوئیه سال 2004 توسط دکتر جورج وجود داشت، او در مصاحبه اشاره کرد او از موضوع به موضوع نقل مکان کرد، اما بود هیچ لینک در افراد مختلف وجود دارد، او تا به حال در انجمن خود را در موارد مشکل، او تجلی بزرگ نمایی و افزایش خلق و خوی او در بر داشت دشوار را به منظور جلب نتیجه گیری بود که او توهم است، او فکر کرد که او به یک بیماری روانی با disorer خلق و خوی و انجمن با آسیب قبلی که با آسیب لوب فرونتال رنج می برد. 

گزارش خطوط ری، روانشناس کارآموز است که مورخ 11 نوامبر 2004، اشاره کرد که آنها برای اولین بار با او در 17 سپتامبر 2004 و او را در هفت نوبت ملاقات کرده بود وجود دارد، او در مورد مسائل حقوقی تثبیت ماند و میل به مشترک قانون، و به طور مداوم او را از آسیب های مغزی خود را مطلع و او را با پاکت حاوی اسناد متعدد خود، او با اینکه آیا یا نه او آن را خوانده بود مشغول شد، آن را دشوار بود که یک مکالمه دو طرفه زمانی که او به نظر می رسید آن را کنترل او سعی کردم به آغاز داروهای تثبیت خلق و خوی او، اما او نیاز نمی بینم، احساس می شد که او در "به هیچ وجه حاضر به تغییر رفتار متخلف خود را با وجود انگیزه بود، جای تردید بود یا نه او پاسخ مثبت به مداخلات غیر دارویی است. 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 

گزارش مورخ 17 ژوئن سال 1995 توسط خطوط ری اشاره کرد که او ادامه داد: تعامل با آقای "ناظر" وجود دارد، حضور خود را با مشکلات جاری در تعامل درمانی، مفهوم اغراق آمیز از اهمیت خود و احساس حق، صفات و ایده های خودشیفتگی رضایت بخش بوده است عظمت او در مورد مسائل حقوقی تثبیت شد، او به نظر می رسید به همدلی کمی برای دیگران، او نمی تواند عواقب منفی به رفتار او را ببینید، او فکر میکنم شرکت در این مراسم اتلاف وقت بود، او به نظر نمی رسد با تغییر او در اندیشه رفتار. 

گزارش به تاریخ 29 ماه مه سال 2006 توسط دکتر جورج وجود دارد که در ادامه به این باور او از یک اختلال روانی ارگانیک با سندرم لوب های عمدتا فرونتال و اختلال شخصیت آلی است که با هدف کاهش فعالیت های کارگردانی، توانایی عاطفی، کم عمق و ناخواسته طرب (سرخوشی، شوخ نامناسب رنج می برد )، تحریک پذیری و ابراز خشم و پرخاشگری، عواقب و یا قراردادهای اجتماعی توجه نیست، او اشاره کرد که این علائم می تواند جنون خفیف تقلید اما رفعت واقعی آنها وجود ندارد چرا که فرد را گزارش نکردند احساس بیش از حد خوشحال بود، او توانایی محدود به پیش بینی های اجتماعی و حقوقی عواقب ناشی از اعمال خود. 

گزارش مورخ 29 مه 2008 توسط دکتر جورج که از نظر باقی مانده همان وجود دارد. 

گزارش مورخ 29 مه 2009 توسط دکتر جورج که همچنان به این باور است که او تا به حال تشخیص شخصیت آلی با سندرم لوب فرونتال و در گزارش های قبلی توضیح داده شده است وجود دارد. 

گزارش بیشتر توسط دکتر جورج مورخ 7 اوت 2009 وجود دارد، در آن مرحله او را تحت نظم درمان روانی و دکتر جورج توصیه می شود: او در مورد داروهای تزریقی در فرم از دارو Consta دارو با دوز 50mg قرار داده شد، او اعتقاد نداشت رفتار خود را بدون تغییر این نوع از دارو. 

گزارش توسط دکتر جورج مورخ 29 آوریل 2011 وجود دارد، او فکر او نا مناسب به اعتراف. 

متن شرایط در ماده اسکندر ضابط مورخ 16 سپتامبر 2011 وجود دارد، به نظر می رسد که آقای ضابط خود را در طول این جلسه در شواهد خود به نمایندگی اشاره کرد این بود که تست عصب و یافته های MRI به مطابقت آسیب مغز در سمت چپ مغز او وجود دارد است. 

آزمون وضعیت روانی 

رفتار متهم شده است تا حد زیادی در ابتدای این گزارش شرح داده شده است. به طور کلی او منطقی نگه داشته شد اما غیر منتظره attired. او با شدت آشکار گفتار سرکوبگرانه به سرعت صحبت کرد، بیش از حد پر حرف بود، بیش از آشنا، متمایل به توسعه در عاطفه اش. او، در به نظر من، آشکار تمایل نسبت به perservation، به پرواز و ایده (برای تعیین آن دشوار است)، او قادر به بازگشت به موضوع آورده، اما به سرعت بر روی موضوعات دیگر منتقل شده بود، او آشکار مشکل در مهار ضرورت بنیادین خود و منطبق با آن را به شرایطی که او خود را در در مصاحبه با من، خلق و خوی خود را، در نظر من، euthymic از بود اگر چه عاطفه خود را گسترده بود، او تایید تعدادی از نشانه های که می تواند دیده می شود سازگار با جنون خفیف، هیچ شواهدی از افسردگی وجود دارد؛ او شدید بود و این تصور که او بسیار مشتاق به چشم انداز خود را توسط من درک بود، او هر گونه افکار خودکشی، طرح و یا قصد را رد کرد، او تا به حال تعدادی از ایده های پر اب و تاب که من شواهد محدود در این مرحله و در نتیجه علائم می تواند به عنوان یک ماهیت توهم تفسیر. من انجام آزمایشات شناختی رسمی به عنوان ماهیت مصاحبه تا حدودی آشفته بود و خارج از زمان اجرا کرده بود؛ ظرفیت خود را برای بینش و قضاوت، به نظر من، به شدت با توجه به عملکرد اجرایی خود دچار اختلال شده است. 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 
نظر 

به نظر من وقتی دیدم متهم او بود آشکار علائم سازگار با اجرایی شدید dysfunctioning از یک آسیب مغزی او در سال 1985 رنج می برد، در approximatly 15 سال به دست آمده، 108 روز و 12 ساعت، زمانی که او در یک تصادف وسایل نقلیه موتوری که ادعا کرد درگیر شد زندگی خواهر 310 روز مسن تر، ونسا کامیل Bayliss. این احتمال وجود دارد که قبل از این ضربه به سر او عملکرد نسبتا بالا و منحصر به فرد هوشمند بود، آن را نیز احتمال وجود دارد که این منطقه غالب از آسیب های مغزی در ناحیه لوب فرونتال است که به طور خاص در ظرفیت خود نهفته بود به مطابقت رفتار خود را به اجتماعی هنجارها، برای مهار پاسخ به موقعیت های اجتماعی خاصی و به برخی از درجه، ظرفیت خود را برای مطابقت رفتار خود را به هنجارهای اجتماعی، به مهار پاسخ به موقعیت های اجتماعی خاصی و به برخی از درجه ظرفیت خود را به درک و درک تاثیر رفتار خود بر دیگران؛ مصاحبه بالینی به نظر می رسد به ظرفیت های دست نخورده برای حافظه، زبان، ادراک، تمرکز و هوش را حفظ کرده اند، به عنوان یک نتیجه از این اختلال شناختی او را می توان در ابتدا توسط دیگران نادیده گرفته شده است. 

با این حال او آشکار اختلال شناختی شدید در توانایی های خود را به مطابقت رفتار خود را به هنجارهای اجتماعی، به عنوان یک نتیجه، او آشکار ناتوانی در منطقه از روابط بین فردی، تعاملات اجتماعی، استدلال اجتماعی و عرف اجتماعی، او مستعد برای تبدیل شدن به مشغول و perservative است در است با توجه به ایده های خاص است که او به آنها را نگه دارید و تفسیر محیط زیست خود را در مد نسبتا بتن در رابطه به این ایده مهم او فاقد ظرفیت برای مهار پاسخ خود را در رابطه با درک خود را از آنچه که اتفاق می افتد در محیط زیست خود و در نتیجه شدت به خطر بیافتد در ظرفیت خود را برای مطابقت رفتار خود، او را حفظ توانایی عاطفی به احساس aggrevied، خشم، صدمه دیده در هنگام درمان، در نظر او، ناعادلانه توسط دیگران (که من شک دارم تجربه روزانه برای او را به دلیل ارائه غیر معمول خود است). 

ارائه خود را همانند جنون خفیف که در او آشکار گفتار تحت فشار، و پرحرف، گسترده، و با قضاوت ضعیف اجتماعی overfamiliar است و او می تواند معیار برای دیدار با جنون خفیف است، با این حال علائم hypomanic خود نوسان و تغییر نیست اما نسبتا پایدار است و به این ترتیب خواهد بود بیشتر منتسب به اختلال به عنوان یک نتیجه از صدمه به مغز. 

این که آیا او توهم است یا نه تعیین دشوار تی را است، او آشکار اعتقادات پر اب و تاب در مورد خود را به عنوان یک میلیاردر؛ او رفتار دشوار خود را که او را به ارمغان می آورد را به طور منظم با نظام حقوقی در باور او دارای استعدادهای در رابطه به مسائل چالش برانگیز را توجیه می کند در دادگاه های عالی، که این متخلف دفاع آشکار است، [5:19]، و در دفاع از خود او خواهد بود قادر به ایجاد precedemt را در دادگاه، او احساس می کند خود خود را به تعدادی از افراد مربوط به یک شخص راشل میشل مورد آزار و اذیت Piercey و معتقد است که افراد مختلف را، حداقل در گذشته، علیه او در گذشته، مطرح از اعتقادات توهم گزند و توطئه، به طور کلی این باورها احتمالا اختلال در ارزیابی منطقی از تجارب خود رانده می شود، احتمالا از آسیب برایان مشتق. 

او را توصیف از یک پس زمینه توسعه نسبتا دشوار است، پدر و مادر خود جدا شده زمانی که او نسبتا جوان بود، او دیگر اما حفظ تماس خود را با پدرش آورده بود، او را تکذیب کرد قرار گرفتن در معرض خشونت خانگی، sexua سوء استفاده یا سوء استفاده فیزیکی، [او من مادر خود را مورد استفاده قرار mogadon، serepax، والیوم، tenuate dospan، ماری جوانا و الکل و bashed گه از او و خواهرش بگویید یا ونسا گفت: "ما با هم به راه رفتن خواهد شد (5.5km پایین نهر باهم زندگی کردن جاده Healesville) خانه بنابراین ما به خانه هم به عنوان مادر نمی تواند یکی از ما زدن تا آنجا که او می تواند دو نفر از ما زدن. "] خواهر او [ونسا] درگذشت زمانی که او 16 ساله بود. [به دلیل ارتفاع زیاد در جاده Jerrawa نهر گانینگ شناخته شده به عنوان بزرگراه هیوم] در حالی که او تایید یک مسیر مدرسی معقول وجود دارد برخی از شواهد نشان می دهد تغییرات در تعاملات اجتماعی خود، او دارای سابقه ارتباط محدود است و در نظر من، احتمالا اشتغال فقیر است تاریخ اما من یک اختلال personaility را تشخیص کنید به عنوان ارائه خود را به احتمال زیاد به علت آسیب به سر. 

او هر گونه مشکلات پزشکی عمده دیگر را انکار می کند، اما من نه به طور رسمی از لحاظ جسمی او را بررسی. 

استرسزا مهم ترین تأثیر او را در آن زمان است که من او را دیدم مربوط به حبس فعلی خود را و پریشانی خود را در ادراک یک رابطه نامناسب بین دوست دختر سابق خود آنگلا Magnocavallo، و کسی که او خود را به عنوان وکیل برنارد Collaery، درک شده است. 
     
الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 10 آوریل 2012 

عملکرد او در نظر من به شدت در ar4ea از حوزه های اجتماعی و شغلی بین فردی دچار اختلال شده و این به احتمال زیاد یک ویژگی پایدار و دراز مدت است. 

من اشاره کرد که دو دوره متخلف، در دوره در سال 2008 و سپس دوره بیشتر متخلف در سال 2011 وجود دارد. بر اساس، در رابطه به تمام جرائم او را شده اند دچار "اختلال روانی"، به عنوان یک نتیجه از صدمه به مغز است. بعید است که اختلال روانی خود را به طور جدی دچار اختلال ظرفیت خود را به دانستن ماهیت و کیفیت رفتار او اشتباه بوده است، با این حال در طول دوره متخلف خود (2008 و 2011) اختلال روانی او اثر که ظرفیت خود را برای کنترل رفتار خود را به طور جدی بود معرض خطر و در تعادل او را در دسترس او را به دفاع از "اختلال روانی". 

دکتر استفان Allnutt، 
یاران FRCPC، FRANZCO، در روانپزشکی قانونی (کانادا) 
مشاور ارشد روانپزشک قانونی 
پیوسته سخنران ارشد، UNSW 

سرزمین پایتخت استرالیا دادگاه عالی R V ضابط 30 نوامبر 2011 ACTSC 214 

الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 
"علائم damege مغز می آید که تحت چه چیزی جدید است 
سازمان بهداشت جهانی طبقه بندی بین المللی معلولیت معلولیت اختلال. " 

رئیس دادگستری ترنس هیگینز 
"من با طبقه بندی بین المللی اختلال، ناتوانی و معلولیت آشنا هستم. گناه نیست. 
10٪ از جامعه اختلال زیر طبقه بندی بین المللی معلولیت معلولیت اختلال (1981) 

"QC پارکر، راجر، وکیل مدافع در قانون، (61 2 9221 3890)، p.127، فصل 7، Adducing مدارک و شواهد برای اثبات یا رد صدمه به مغز، برایان خسارت جنبه های پزشکی، حقوقی، انتشارات بلکول، سیدنی، (1994) (من مجتمع Phaedra فیلیپ دبلیو بیتس ویرایشگر عمومی ها، کمکی استاد، دانشگاه سیدنی و سر اوون دیکسون اتاق) 

"6.، تصویر بالینی در اختلال مغزی AFocal Lishman می گوید در p.16 که آسیب مغزی به شدت کانونی می تواند مسئول واکنش های حاد و مزمن organis. او می گوید که یک ضایعه فرونتال ممکن است تغییرات مشخص از وضع و temperment مشورت. ترین مشخصه است عدم بازداری با overfamiliarity expanisive، tactlessness، overtalk هیجان کودکانه و یا کنترل اجتماعی و اخلاقی شوخی خرکی یا شیطنت و punning [در] iveness، ممکن است با عدم نگرانی برای آینده و در نتیجه از اقدامات کاهش یافته است. بی احتیاطی غیر جنسی و جنحه خرده ممکن است به ocur، یا اشتباهات فاحش قضاوت با توجه به مسائل مالی و یا فردی است. گاهی اوقات بی تفاوتی بارز وجود دارد، حتی برای احساسات دیگران واکنشی غیرانسانی. به همان اندازه فاقد اضطراب و بینش در بخشی از بیمار به خود و یا وضعیت خود را، بالا رفتن خلق و خوی است که اغلب دیده می شود، یعنی و شادی و سرخوشی های خالی و fatous و نه از یک سرخوشی حقیقی است که ارتباط به ناظر. در موارد دیگر تغییرات اصلی عدم OPF ابتکار عمل، aspontaneity و کاهش عمیق از فعالیت های روانی تمرکز، توجه و توانایی برای انجام یک فعالیت برنامه ریزی شده تغییرات تو اما عملکردشان در آزمون هوش رسمی دچار اختلال اغلب شگفت آور خوبی حفظ شده پس از آن که بیماران تا به امن شده است. 

مرجع: - Lishman، ویلیام Alwyn، آلی روانپزشکی، Conssequences های روانشناختی اختلال مغزی، بلکول علمی انتشارات آکسفورد (1987). 

"7pm'ish چهارشنبه 16 نوامبر 2011 
برنارد عزیز، YCS 98Z و YLY 777 - برنارد COLLAERY، تقلب مالیاتی 

این فوق العاده است برای دیدن شما رانندگی puegot قرمز خود را. در حالیکه landcruiser خود را در 35 خیابان Anembo پارک شده. بدون شک شما در توضیح چقدر مقاربت مقعد و دهان و واژن شما با آنجلا Magnocavallo به حال وقتی YLY 777 در یک شب در 48 خیابان Anembo Narrabundah پارک شده بود لذت. آنجلا MAGNOCAVALLO به جای من راه می رفت و به من گفت که او خودکشی است از شما چندگانه اش نفوذ. یا شما هم به من گفت: "شما با داشتن یک رابطه است." اگر شما درایو خشونت خانواده ام مورد شریک 10528-9 از CC2011 به خودکشی را برای شما تماس بگیرید با کمک و معاونت در جرم خودکشی به اتهام. یا آیا شما می آیند به من بگویید آنجلا MAGNOCAVALLO به 6:15 بعد از PM 16 نوامبر خودکشی؟ یا waiti شما را برای یک ساعت به: - یا تهدید به: - 
1. منو با مشت بزنی؟ 
2. دریافت چهار نفر به انجام هر کاری که آنها می تواند به من؟ 
3. از من بپرسید چگونه من می خواهم در مورد کمک به شما اطمینان حاصل شود آنجلا MAGNOCAVALLO دارای 7 ارگاسم هر بار شما او را به رختخواب او می داند که او 7 ارگاسم هر بار او می رود به با من بده احساس؟ بر خلاف شما من نسبتا مناسب! 
4. به من بگویید آنجلا MAGNOCAVALLO پس از در نظر گرفتن سرعت مصرف بیش از حد آمفتامین او به عنوان احساس گناه یا شرم مرحوم است؟ 

همانطور که آنجلا MAGNOCAVALLO برای 9 ماه در میزان از ارگاسم بیشماری روز، با توجه به توانایی فوق العاده مناسب خود را به عنوان در من از شما هرگز با کیفیت بالایی از ارتباطات است که در ANGELA MAGNOCAVALLO اگر او به من ازدواج لذت خواهند برد، نفوذ به که ANGAELA MAGNOCAVALLO می گوید: "بله" قبل از من را ANGELA MAGNOCAVALLO ارگاسم های بعدی او، تا آنجلا MAGNOCAVALLO دارای حداقل 7. 

رئیس دادگستری ترنس هیگینز می تواند بر آن COLLAERY و شواهد حقیقت مشابه تکیه می کنند تا معلوم شما جماع کردن زنان بی شماری، حتی 46 سال سوم دانشکده یا دبیرستان خود را، حتی به شما مشتریان ANAGELA MAGNOCAVALLO، 30 سال سوم دانشکده یا دبیرستان خود را، زمانی که شما در بدوی دادگاه DV 674 2011 به نظر می رسد و ALEXANDER مارسل آندره سباستین BARKER ضابط می تواند ناتوانی خود را به ارائه هفت ارگاسم به ANGELA MAGNOCAVALLO است همانطور که در مدت طولانی عاشق، محرم و solemate خود را تایید می کند. 
رئیس دادگستری Terr4ence هیگینز 7 دیوان عالی، 4500 استرالیا و Barristers های نیوزیلند و 800 سال از رویه قانون مشترک منع شما از مجاز به عمل به عنوان یک وکیل برای خواب با آنجلا MAGNOCAVALLO مشتری و خواب با مشتریان ALEXANDER مارسل آندره سباستین لازم نیست defacto ضابط BARKERA است، دوست دختر، عاشق، solemate و سبزی همدم باغ. مادر از بچه های ما. 

ارادتمند 
الکساندر مارسل آندره سباستین بارکر ضابط 

ضمیمه من لذت بردن از داشتن شما اعلام ورشکستگی همانطور که به شما بدهکار 3 میلیون دلار است و شما فقط نقل مکان کرد به 5 BROCKMAN STREET برای صرفه جویی در اجاره " 
MAIL@ACTLAWSOCIETY.ASN.AU GPO BOX 5623 0011 612 6247 5700 612 6247 3754 

تاریخچه مختصری از زندگی 
دکتر استفان Allnutt، 
M.B. کانال، B، FRCPC، FRANZCP 
روانپزشکی قانونی 
سطح 5، سوئیت 506، 75 میلر خیابان، شمال سیدنی NSW 2060 
صندوق پستی 876 شمال سیدنی NSW 2059 
تلفن 0011 612 9929 2913 فاکس 0011 612 9929 2914 

مدارک تحصیلی 
کارشناسی پزشکی، دانشگاه Stellensboch، سال 1981، آفریقای جنوبی. 
Licenitate شورای پزشکی کانادا، سال 1988، کانادا. 
عضو کالج سلطنتی پزشکان کانادا، 1994. 
یاران در روانپزشکی از دانشگاه مک مستر در کانادا، 1994. 
آموزش ویژه در روانپزشکی قانونی در دانشگاه اتاوا، 1995. 
همکار سلطنتی استرالیا و کالج روانپزشکان نیوزیلند، سال 2001، استرالیا. 

تجربه 
بعبارت روانپزشک پزشکی قانونی با 14 سال تجربه پزشکی قانونی آموزش داده است. 
پاره وقت عمل قانونی خصوصی در سیدنی. 
مشاور ارشد در روانپزشک قانونی به وزارت بهداشت و درمان نیو سات ویلز. 
به عنوان شاهد متخصص در دادگاه های عالی و محلی عمل کرده و در پرونده های جنایی و مدنی در کانادا، نیوزیلند و استرالیا، در هر دو عرصه عمومی و خصوصی. 

تخصص 
معتبر در ارزیابی از اختلال دائمی روانپزشکی برای MAA و Workcover. 
علیت، آسیب روانی، جنسی، متخلف / حرفه ای negligencfe و صلاحیت های مدنی. 
بخش 33 تناسب اندام برای محاکمه، جنون، اتوماتیسم، اختلال قابل ملاحظه، قصد خاص و عام است. 
ارزیابی خطر برای خشونت و باز گشت. 
گروه های مجرم ویژه مانند arsonists، خاطر Stalker threateners ها و مجرمان جنس. 
ارزیابی و درمان افراد مبتلا به بیماری های روانی است که زندانی است. 

پوزیشن های 
مشاور روانپزشک قانونی، قانونی خدمات روانپزشکی در اوکلند، نیوزیلند (1995-1997) 
معاون خدمات روانپزشکی AForensic در اوکلند، جدید Zealnd (1997-2000) 
مدیر خدمات بهداشت روان، روانپزشک ارشد قانونی در بیمارستان بلند خلیج (2000-2002) 
مشاور ارشد NSW امور خارجه گسترده خدمات رابط دادگاه از (2002-2003) 
سرپرست منطقه بهداشت روان برای ساحل مرکزی بهداشت (2004) 
است مدیر Currnetly بالینی NSAW جامعه قانونی خدمات بهداشت روان (2005-2012) 

جوایز 
آکادمی آمریکایی علوم قانونی برای بهترین مقاله تحقیقی در سال 1995 برای روانپزشکی قانونی کارآموز (1995) 
جایزه طلا NSW برتر برای کار با NSW امور خارجه گسترده خدمات رابط دادگاه (2003) 

تعهدات حرفه ای قبل 
وزیر از بخش فدرال روانپزشکی قانونی RANZCP است. 
عضو WorkCover Stering گروه برای اختلال روانپزشکی دائمی است. 
عضو NSW رویدادهای نگهبان بهداشت، قتل کمیته فرعی. 
شناخته شده به عنوان یک متخصص در مجرم جنسی توسط کمیسیون NSW برای کودکان و نوجوانان (سطح بالینی). 
تعهدات حرفه ای کنونی 
ارائه گزارش و مشاوره به پزشکان خصوصی، حقوقی، کمک های حقوقی، NSW دادگاه تجدیدنظر در بهداشت روانی، عمومی دفتر مدافعان NSW، دفتر به مدیر تعقیب عمومی، NSW آزادی مشروط صفحه، NSW Corown از دفتر وکلاء. 
آزما برای RANCP. 
شناخته شده به عنوان یک متخصص در مجرم جنسی توسط کمیسیون NSW برای کودکان و نوجوانان (سطح استاد راهنما). 
صفحه نامزد روانپزشک کلینیک دادگاه NSW کودکان. 
اعضای وزارت خدمات اصلاحی کمیته اخلاق. 
عضو کمیته استرالیا و نیوزیلند آکادمی جدید روانشناسی، روانپزشکی و قانون. 
پیوسته سخنران ارشد در UNSW. 
عضو NSW دادگاه تجدیدنظر در بهداشت روانی. 

علمی 
ارائه کنفرانس های همکار بررسی در استرالیا، نیوزیلند، کانادا و ایالات متحده آمریکا. 
منتشر شده در تعدادی از موضوعات قانونی در همکار مجله بررسی و فصول کتاب را....

No comments:

Post a Comment