Friday 4 October 2013

MALAY

Dr Stephen H Allnutt 
M.B.Ch., B, FRCPC, FRANZCP 
Forensik Psikiatri 
Level 5, Suite 506, 75 Miller Street, North Sydney NSW 2060 
PO Box 876, North Sydney NSW 2059 
Telefon: 61 2 9929 2913 Facsmilie: 61 2 99292914 
10 April 2012 

SULIT 
Pejabat Pengarah Pendakwaan Awam 
Reserve Bank Building 
GPO Box 595 
CANBERRA ACT CITY 2601 
Perhatian: Cik Sian Jowit 
Telefon: 61 6207 5399 
Faksimili: 61 6207 5428 

Dear Cik Jowit 

RE: ALEXANDER MARCEL ANDRE SEBASTIAN BARKER BAILIF 
DOB: 17:54 Selasa 25HB OGOS 1970 1 jam dan 57 minit kemudian Gough Whitlam mengancam untuk BLOK SUPPLY 
Rujukan Anda: 201210593 

Pengenalan 

Terima kasih atas surat tuan bertarikh 25 Januari 2012. 

Anda meminta saya menyediakan anda dengan laporan psikiatri berhubung dengan accussed, Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif. Laporan ini merupakan penilaian klinikal dijalankan dengan accussed di AMC pada 10 Mac 2012 dan panggilan telefon pada 27 Mac 2012. Tujuan laporan ini adalah untuk memberi pendapat mengenai keadaan mental pada masa material ofending yang didakwa. 
Dia didakwa dengan beberapa kesalahan termasuk kecurian kecil bagi kesalahan yang didakwa yang berlaku pada 27 November 2008, dan di antara April 2011 dan Disember 2011; penggunaan tidak wajar perkhidmatan panggilan kecemasan untuk kesalahan, memberi amaran palsu kebakaran dan kecemasan yang lain untuk kesalahan, melanggar keganasan perintah perlindungan bagi kesalahan yang dikatakan itu, pencerobohan di premis bagi kesalahan yang didakwa. 
Sebelum ini, saya telah menyediakan satu laporan bertarikh 27 Mac 2012; laporan ini menaip membetulkan kesilapan dalam laporan itu. 

Kerahsiaan Peranan dan Persetujuan 

Dari awal lagi saya telah menjelaskan kepada tertuduh bahawa saya ialah seorang pakar psikiatri yang diminta oleh anda untuk menyediakan anda dengan laporan psikiatri berhubung dengan keadaan mental beliau. Saya menjelaskan kepadanya bahawa apa-apa maklumat yang diberikan kepada saya tidak akan menjadi rahsia dan boleh disediakan kepada orang ramai yang lebih luas yang sepatutnya akan dikemukakan kepada Mahkamah. Aku membentuk pandangan bahawa beliau memahami ini dan bersetuju untuk meneruskan. 

Pembekal No 23951661 ABN 67 934 406 282 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 

Sumber Maklumat 
Saya telah membaca Saksi Pakar Kod Etika Bahagian 28 Peraturan 9C dan 28A Bahagian, Kaedah 2 Kaedah-Kaedah Mahkamah Daerah dan bersetuju untuk terikat oleh mereka Kod. 
Saya mempunyai peluang untuk mengkaji: 
1. Kenyataan polis fakta. 
2. Sejarah jenayah. 
3, Seksyen undang-undang yang berkaitan. 
4. Beberapa komunikasi ia muncul yang diberikan kepada saya oleh anda, yang ditulis oleh tertuduh. 

Beliau adalah 41 pada masa itu saya nampak dia telah dipenjarakan di AMC, dia tidak melihat seorang pakar psikiatri atau psikologi tetap; dia tunggal, dia tidak mengambil ubat. 

Isu-isu klinikal 

Dari awal lagi ia perlu dinyatakan bahawa pembentangan tertuduh adalah luar biasa, dia telah memakai cermin mata, topi, kesan beliau adalah sengit, dia menampakkan ucapan tertekan dan cepat, dia adalah sukar untuk mengganggu dan mendesak keperluan untuk bercakap dengan saya tentang Angela Magnocavallo dan dari awal lagi menjelaskan bahawa beliau sebelum ini dalam kemalangan kenderaan motor, dia adalah overfamiliar, dan perservated (kembali kepada topik yang sama berulang kali) dan disinhibited. 

Beliau memulakan dengan memberitahu saya bahawa peguam beliau Bernard Collaery terlibat dengan teman wanitanya, yang Bernard Collaery telah rakan selama 20 tahun dan bahawa dia mempunyai hubungan dengan teman wanitanya Angela Magnocavallo, dia telah tertekan dengan ini kerana Bernard Collaery adalah peguam dan yang mempunyai hubungan dengan teman wanita beliau tidak profesional; Bernard Collaery telah jirannya selama 20 tahun, dia merasakan ia menyakitkan yang yakin beliau Angela Magnocavallo memberitahunya dia mempunyai hubungan dengan peguam beliau. 

Pada satu ketika, Bernard Collaery datang ke jalan masuk rumah beliau dan memberitahunya bahawa dia harus menumbuk beliau dan bahawa pada suatu masa kedua Bernard Collaery datang dan memberitahunya bahawa Angela Magnocavallo mencintainya; Bernard Collaery masih terlibat dalam kes beliau, dia disimpan mempunyai Bernard Collaery terlibat kerana beliau telah terlibat sebelum Bernard Collaery mempunyai hubungan dengan teman wanitanya, yang tidur di rumahnya selama 9 bulan. 

Beliau menjelaskan bahawa orang yang paling dekat dalam hidupnya, Vanessa Bayliss (kakaknya), telah dibunuh apabila dia 15 tahun, 108 hari dan 12 jam lama dalam kemalangan kenderaan bermotor, ia amat menyakitkan untuk dia, dia berada dalam keadaan koma dia berkata selepas ini selama kira-kira empat minggu dengan kehilangan kesedaran selama empat minggu dan patah tangannya, dia menyatakan dia adalah "15 tahun, 108 hari dan 12 jam" pada masa itu bahawa ia berlaku. 

Beliau sekali lagi dikembalikan kepada isu bagaimana kecewa beliau kira-kira hubungan yang yakin beliau Angela Magnocavallo telah mempunyai dengan Bernard Collaery; pada peringkat ini saya menyatakan bahawa dia muncul kepada saya untuk menjadi agak perserverative mengenai isu ini. 

Beliau kemudian pergi ke negeri itu berikutan kemalangan itu, beliau telah ben diberitahu bahawa dia mengalami "ketinggian mood, span kepekatan dikurangkan, overtalkativeness, expanisiveness, overfamiliarity dan keghairahan", dia merujuk saya kepada sebuah buku mengenai kerosakan otak yang dibawa oleh Blackwell Press dan Lishman merujuk terutamanya kepada 127 halaman. 

Beliau pergi ke bercakap mengenai Ketua Hakim Negara Higgins dan kemudian pergi ke bercakap mengenai isu-isu Pertubuhan Helath Dunia dan apa yang kedengaran kepada saya seperti kriteria diagnosis untuk Classication Antarabangsa Kemerosotan Upaya kurang upaya. 
Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 
Dalam usaha untuk memastikan dia fokus saya bertanya tentang keadaan mental, beliau berkata pada masa yang saya nampak dia, perasaan beliau adalah normal, beliau menafikan keghairahan atau kemurungan, dia fikir tumpuan beliau adalah "baik" dan kemudian pergi ke memberitahu saya bahawa dia membaca Alkitab dalam tempoh 14 hari dari Hari Tahun Baru dan 14 Januari 2012 dan di antara 27 Disember 2011 dan 31 Disember 2011; bahawa beliau juga telah membaca 700 muka surat buku tentang apa yang menerangkan Alkitab, dia berkata apabila beliau membaca, semua dia mempunyai kaitan telah berada jauh dari gangguan dan dia boleh memberi tumpuan kepada bacaan beliau, dia mempunyai tahap tenaga yang tinggi, sebagai contoh dia menjelaskan kepada saya bahawa dia telah ditunggang basikal daripada "Kuala Lumpur untuk Queanbeyan untuk Captains Flat Creek utama ini kepada Araluen Lembah dan kemudian ke Moruya Heads ", dia telah mendapat buku Nelson Mandela" Jalan untuk Kebebasan "dan membacanya pada malam Jumaat, Sabtu dan Ahad dan kemudian kembali ke Canberra dengan basikal, meliputi jarak kira-kira 452 kilometer. 

Beliau kemudian dirujuk kembali kepada Bernard Cumacille dan Gerrard Cumacille yang katanya adalah nama sebenar Mel Gibson dan dia bertanya kepada saya jika saya melihat berita ABC. 

Beliau kemudian pergi ke bercakap tentang David Spicer [david.spicer @ abc.net.au 61 2 8333 4294 61 2 8333 3070] yang katanya adalah sepupu pertama bapa tirinya, yang nama sebenar Daud adalah Spitzer, dia kemudian dirujuk kepada Profesor Erica Bates dan bahawa beliau suaminya mempunyai tumor otak dan mereka lakukan dalam pakatan bunuh diri pada tahun 1989, dia bercakap mengenai ibu Philip W Bates dan Erica Spitzer telah saudara adalah saudara kepada Dr George Spitzer apabila dia menukar namanya kepada Spicer (Inggeris-an) nama kerana beliau adalah seorang GP. [Dia bermain Scrabble dengan Dr George Spicer dan menewaskan memenangi permainan ke-2.] 

1989: Bates, Erica; Elizabeth Christopher dan Barry Moore: "Teknik Raptai Australia" di Klabbers, Jan et al (editor) Permainan Simulasi pada Peningkatan Kecekapan Menangani Kerumitan, Ketidakpastian dan Nilai Konflik: (Pergamon); 

1. Philip Bates Tarikh Kemasukan 1979. BCom; LLB; FACHSE; FACLM Hon. Bidang Amalan. Resolusi Pertikaian Alternatif; Rayuan; Komersil; biasa ... 
2. 1988, Bahasa Inggeris, edisi Buku: kesihatan Australia & wartawan undang-undang perubatan: dalam 1 jumlah / Philip W. Bates, John C. Dewdney dan kesihatan CCH dan undang-undang perubatan ... 

3. Home · Semua edisi; Edisi ini. 1990, Bahasa Inggeris, Prosiding Persidangan edisi: Hospital & kecuaian perubatan tuntutan / oleh Philip W. Bates, Brian Bromberger ... 

4. Pencipta: Bates, Philip; Subjects:. Liabiliti (Undang-undang); Liabiliti (Undang-undang) - Australia; perundangan Perubatan - Australia - Handbooks, manuals, etc Audience: Khusus ... 

5. Mencari. Rumah; Edisi ini. 1994, Bahasa Inggeris, edisi Buku: Kerosakan otak: aspek pertikaian undang-undang / Philip W. Bates, editor umum; Marco Migotto, sub-editor. 

Katanya, beliau didapati tidak bersalah oleh kemerosotan mental pada 30 November 2011 [Ketua Hakim Terrence Higgins dibuat Bangsa-Bangsa Bersatu Pertubuhan Kesihatan Sedunia Antarabangsa Klasifikasi Kemerosotan Upaya undang-undang kurang upaya] dan pulang dan terdapat perintah sekatan dan Angela Magnocavallo berjalan lalu kediamannya setiap satu hari. [Angela Magnocavallo tidak menikmati 7 klimaks dua kali atau tiga kali dalam Sealy saya selama sembilan bulan] [saya boleh rang undang-undang itu $ 7 juta setiap tujuh pakej syahwat] 

Beliau menyatakan bahawa Angela Magnocavallo adalah jirannya, ha telah bertemu kakaknya berhampiran perhentian bas dan telah diperkenalkan kepada beliau pada kira-kira Januari 2011; dia tidak melihat dia selama seminggu dan seminggu kemudian mereka mempunyai kopi dan kemudian memasuki hubungan, yang berlangsung antara bulan Februari dan Oktober 2011. 
Dari Februari hingga Oktober 2011 beliau mempunyai hubungan intim dengan Angela Magnocavallo, dia berkata pada titik tidak dia boleh menamatkan hubungan.

Angela Magnocavallo memberitahunya bahawa dia menggunakan kelajuan kira-kira 10 tahun dan beliau menyokong beliau mempercepatkan tabiat dengan mempunyai tiga pekerjaan; apabila dia berkata dia telah mengambil ia bermakna bahawa dia mendapat wang untuk membeli kelajuan, dia percaya bahawa Angela Magnocavallo meninggalkan Perth untuk mengelakkan terlibat dalam perkara undang-undang yang melibatkan dia pembekal [percubaan], dia fikir ini adalah penting kerana Angela Magnocavallo akan sedar oleh tellling beliau mengenai tabiat kelajuan dan bahawa dia mempunyai tiga pekerjaan; yang sebenarnya, pada pandangan beliau, beliau telah berurusan. 

Ia bukan sehingga Oktober 2011 apabila Angela Magnocavallo telah diakses "keseluruhan surat" beliau dan membaca semua surat beliau;, dia mahu untuk mengakses akaun amanah itu, dia telah bertemu dengan peguam dan peguam bela awam; dia bertemu peguamnya, Bernard Collaery, yang telah melanggar kerahsiaan pelanggan, beliau telah melihat melalui mel beliau, dia ditentukan apa amanah beliau. 

Beliau sekali lagi menjelaskan bahawa sebelum ini beliau telah dalam kemalangan kenderaan bermotor dan tidak sedarkan diri selama sebulan, dia berkata, beliau kini dianggap bahawa hak yang sah sebagai akibat daripada ini adalah "jutaan ringgit", dia tidak pernah "mengambil" di dalamnya kerana dia berada di "Mahkamah Tinggi"; dengan mendakwa Pihak Berkuasa Trafik Jalan dia tidak akan menjadi jutawan, dia akan menjadi jutawan kerana dia memperkenalkan cahaya yang mengakui cahaya untuk Mercedes Benz - Daimler Chrysler. [Mercedes Benz - Daimler Chrysler akan mempunyai 7 buah kereta chauffer saya untuk sepanjang hidup saya setiap membawa $ bilion dalam but untuk orang terpelajar saya] 

Beliau pergi ke menjelaskan bahawa dia adalah seorang "terpelajar" apabila dia 19, beliau telah ditawarkan satu juta dolar untuk membeli idea firs beliau [Village Roadshow], saudara ibunya (Uncle [Wilfrid] Barker) bukan sahaja memenangi cadangan Antarabangsa Jawatankuasa Olimpik untuk mengadakan Sukan Olimpik 2000, beliau kemudian dibangkitkan $ 2600000000 dalam media dan hak pemasaran untuk Sukan Olimpik Sydney. 

[Sukan Pemasaran dan Pengurusan Suite 401, Aras 4, 39-41 Chandos Street St Leonards Selangor 2065 61 2 9959 3466 61 2 9929 5218 Pejabat Manger Kim Hogarth khogarth@smamgroup.com] 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 

Dia memberitahu ibunya idea dan Uncle Barker berkata ia adalah "idea jutaan dolar", dia telah diberikan komputer Commodore 64 pada tahun 1983 apabila dia 13, dia diprogramkan dalam asas dan diperhatikan sistem operasi cakera Microsoft mempunyai dua ruang untuk tarikh , bulan dan tahun, iaitu pada tahun 1983 beliau telah diperhatikan bahawa dalam 31 Disember 1999 tarikh akan bertukar kepada 2000 dan dengan itu dia tahu (pada tahun 1983) yang berpotensi untuk "masalah Y2K", dia berkata bahawa semua orang itu, 14 tahun kemudian, menghabiskan pengambilan pengaturcara wang untuk mengatasi masalah Y2K, semua orang ini disebabkan untuk dapat mengambil tindakan yang sah terhadap Microsoft, dia kemudian pergi ke negeri dia tahu ini pada tahun 1983. [Mesin Perniagaan Antarabangsa akan membayar saya $ 3777000000000 segera] [Microsoft akan membayar saya $ 3777000000000 segera] 

Beliau berkata kepada beberapa nama-nama di atas sekeping kertas, salah satu adalah "Bailif"; katanya Bailif yang bermakna "rasmi Mahkamah kecil dengan pihak berkuasa polis"; bahawa "Barker" bermaksud seorang Penyeru Mahkamah ", dia menyatakan bahawa, akibat daripada senarai Barker orang di semua Mahkamah dan tanah jajahan di seluruh dunia telah dipanggil Senarai Barker. [pergi Bailif dari Normandy ke England pada 1066 dengan Bull Paus untuk menjadi Raja England] [saya menuntut Bull Paus untuk akan menjadi Raja England, Raja-raja dan tinggal di suite Vatican Paus serta-merta, adakah anda sedar siapa saya lagi?] 

Beliau kemudian menjelaskan bahawa bapanya telah diposkan [kita memandu] untuk Hamilton untuk satu tahun, bahawa dia telah pergi ke Range roket Woomera dan di bukit-bukit pasir (pada usia 10), dia melihat matahari yang sedang dilihat dari sesuatu, dia mengikuti renungan dan mendapati alat memburu batu, dia menyedari ini dipasang ibu jari dan jarinya dengan sempurna, dia sedar pada usia 10 tahun dia berada di "belakang rumah" orang lain dan sewa untuk tempat ini akan menjadi besar. 

Beliau kemudian menjelaskan bahawa bapanya telah berada di London dan merupakan "bobby" dan datuk ibunya (Billy Barker) adalah hidangan Polis paling lama dalam sejarah Australia, berkhidmat antara tahun 1883 dan 1931, pada ketika ini beliau meminta saya untuk membaca kes R v Bailif 2011. [PBB IC Idh precedent] [ACTSC 214] 

Beliau kemudian membuat rujukan kepada kes pertama yang disediakan di Mahkamah Tinggi; pada 21 beliau telah mendapat kontrak untuk 
membangunkan produk yang dilengkapi Scrabble; kes pertama yang beliau lakukan di Mahkamah Tinggi terhadap Ketua Hakim Negara yang telah dilaporkan pada; kes ini mendorong setiap Pesuruhjaya Polis di Australia untuk menghubungi Canberra bagi Suruhanjaya Jenayah Australia yang akan ditubuhkan. 

Apabila dia 30 Pak Cik beliau bertanya kepadanya jika dia telah melakukan "Mabo" kes, dia bukan peguam tetapi nama keluarga beliau Bailif, dia dipadankan cabaran beliau dengan melakukan kes bagi seorang lelaki Orang Asli dia bersedia "Mahkamah Tinggi Writ" ; hasilnya semua kedutaan menjalankan siasatan dengan menggunakan undang-undang antarabangsa, kemudian mengambil "ia" kembali ke negara mereka dan akhirnya terdapat "Rang Undang-Undang Paus [Nobel Keamanan Nobel untuk itu Pope. 
Memohon maaf kepada China dan Hadiah Nobel Keamanan untuk Apology Paus ke Oceania dan Hadiah Nobel Keamanan untuk Perjanjian PBB untuk Hak Asasi 370 Juta Orang Asli] 

Saya telah kerap hilang benang beliau akaun-ucapan beliau yang pesat menjadikan ia sukar bagi saya untuk mengikuti dan memahami apa yang dia telah menyampaikan kepada saya. 

Saya bertanya kepadanya tentang Angela Magnocavallo, dia menyatakan bahawa Angela Magnocavallo memberitahu beliau mengenai tabiat kelajuan beliau pada Oktober 2011; saat dia menyedari dia menggunakan kelajuan Angela Magnocavallo mendapat idea yang baik dia akan melaporkan, dia tidak berada dalam kedudukan untuk kaitkan dengan seseorang yang melakukan kelajuan kerana dia telah melakukan kes-kes di Mahkamah Tinggi. [Saya tidak akan melaporkan, hanya meletakkan ia di internet dalam 72 bahasa] 

Akaun yang bersalah Tuduhan 

Tempoh bersalah November 2008 hingga kira-kira Disember 2011; dia menyatakan bahawa dalam masa tempoh mood yang baik, dia tidak menyokong mana-mana gejala-gejala kemurungan yang penting, dia disahkan tidur yang cukup, selera makan, tenaga, motivasi, tumpuan, harga diri, dia menafikan sebarang kepentingan, dia menafikan pemikiran membunuh diri. 

Dia tidak menyokong mana-mana gangguan persepsi seperti suara, penglihatan, rasa, bau, mesej dari TV, radio atau akhbar, dia tidak percaya sesiapa yang merancang untuk mencederakan atau membunuh beliau, beliau menafikan sebarang kawalan luaran. 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 

Beliau menafikan bahawa pada masa itu dia telah menggunakan mana-mana dadah atau alkohol. 

27 November 2008 

Beliau berkata bahawa dia tidak mencuri apa-apa, dia adalah terjamin dari segi kewangan, bahawa "lelaki" di newsagency enggan menjual kepadanya setem; [untuk menghantar sampah beliau] katanya kepada pemilik bahawa ia "adalah sampah agak serius untuk menjadi di hadapan Mahkamah Tinggi ", dia kemudian membeli bernilai $ 1,000 setem di tempat lain; malam itu dia telah mengambil segala mel sampah pemilik off tingkap agen akhbar dan papan tanda serta dan melemparkan ke dalam tong sampah kerana dia merasa tidak menghormati, dia berkata ini bukan kecurian, dia mempunyai tidak berniat untuk kekal melucutkan; pada peringkat bahawa dia adalah 38 hidup bertentangan kedai, dia tidak mengambil ubat, dia telah tidak melihat seorang ahli psikiatri, dia telah bekerja untuk membina kes, dia mencatatkan maklumat aroung negara mengenai kes yang melibatkan kecuaian Ketua Hakim Mahkamah Tinggi kerana peguam beliau yang mewakili beliau aktiviti jenayah kepada Mahkamah Tinggi. 

14 April 2011 

Dia pergi ke balai polis; mempunyai orang muda yang dia fikir tidak adalah seorang pegawai polis, dia fikir satu-satunya cara untuk bercakap kepada pegawai polis itu adalah untuk membuat panggilan telefon, dia fikir dia adalah seorang sukarelawan junior, dia membuat panggilan kecemasan kerana dalam menelefon "000" pada dia, dia tidak bersedia untuk bersabar dengan berlagak sombong di balai polis Woden. 

14 Jun 2011 

Pada bulan Jun 2011, beliau adalah 40 tahun, yang tinggal di rumah, dia tidak mengambil apa-apa ubat-ubatan psikiatri, dia telah menghabiskan sebahagian besar tahun itu membuang pokok-laki daripada blok lama beliau yang menanam benih yang berbeza dan pokok-pokok, dia telah mengumpul ini dari tempat-tempat yang berbeza; beliau berkata tanah di Canberra kering jadi dia telah mengumpul ini untuk belakang rumah beliau untuk menutup tanah supaya ia tidak mendapat kering dan dia akan mempunyai lebih banyak aktiviti serangga di bawah daun dan meningkatkan kesuburan. 

Pada bulan Jun 2011, beliau berkata beliau mempunyai beg daun; dia berada di Canberra Avenue (pada chiropractor), dia telah dipenuhi kira-kira empat satu tan [pasir] beg dengan meninggalkan, dia berkata, beliau telah meraih sehingga daun dan memberitahu "lelaki di gym "bahawa daun berada di jalur sifat, dia meminta orang ini jika dia berfikiran jika dia mencakar ke atas daun dan mengambil mereka, dia masuk ke dalam majlis itu dan bertanya jika dia boleh meminjam meraih, ketika dia pergi dalam mereka mempunyai beg kacang di sana dan berkata, beliau akan menjadi lebih daripada semua daun dalam pertukaran untuk beg kacang; orang itu memberitahunya ia hanya untuk ahli-ahli; tertuduh mencadangkan beliau menjadi ahli gym, dia berkata bahawa tingkah laku orang itu adalah "bermusuhan dan mengancam kepadanya", dia berkata, orang ini tidak tahu dia tahu bahawa dia telah secara haram premis ditukar ke dalam gimnasium, dia kata orang ini memberitahunya "jika anda tidak meninggalkan saya akan menelefon Polis", jadi tertuduh berkata beliau akan memanggil ambulans, dia mengambil empat beg daun ke rumah sebelah dan kemudian bersembunyi di dalam sebuah karavan; menjelaskan bahawa apabila seseorang panggilan ambulans, polis boleh mendengar ini juga, dengan memanggil ambulans beliau juga memanggil memberitahu polis "masalah", ini bermakna bahawa apabila polis tiba di gym dan orang yang perlu untuk menjelaskan bahawa pihak polis telah dipanggil kerana seorang lelaki mengaut daun beliau; ambulans juga akan bercakap dengan lelaki di gym , dia berharap pihak polis dan ambulans akan menenangkan lelaki di gym ke bawah; ambulans tiba akan menunjukkan bahawa dia takut untuk keselamatan beliau (sebelum ini pihak polis telah menembak seseorang dan menjadikan dia lumpuh jadi ini adalah perlindungan untuk beliau), selepas polis datang dia pergi ke gambar-gambar dan beliau ditangkap kemudian, mereka menahan beliau pada hari dia tiga kali ganda "000" selepas mereka datang ke rumah dan memanjat pokok, dia menyatakan bahawa salah satu pegawai rundingan itu telah berkata beliau ingin untuk menembak dia tetapi tidak mempunyai pistol dengan dia kerana dia berada di sana sebagai negotiatior a; dia menyatakan polis kerap terancam beliau, dan memanjat pokok itu hanya keselamatan beliau. [Sarjan Adrian Kraf 3260 & Sarjan Harry Thomas Hains 4928] 
[Saya peguam Bernard Collaery Peguam - General Australia Tentera Udara Khas Serices tebusan perunding berbunyi saya sementara saya naik pokok dan bertanya kepada saya jika saya akan turun jika Sarjan Adrian Kraft 3260 bersetuju untuk tidak mempunyai 12 Polis Persekutuan Australia beliau menembak untuk memanjat pokok menjadi sangat umum ditembak mati di kedai-kedai Narrabundah] 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 

7 julai 2011 

Beliau berkata Andrew Jones mempunyai casfe a; apabila dia mengheret empat beg daun ke jalan Andrew Jones tooted tanduk kerana dia telah mengheret daun di hujung jalan, dia mengheret daun lalu Andrew Jones Cafe dan berkata "Fatso mana anda mahu saya ? menggugurkan daun ", Andrew Jones sebelum ini tooted tanduk beliau dan telah mendapat perintah larangan terhadapnya, sekali dia mendapat perintah larangan beliau Andrew Jones dipanggil Polis berkata beliau telah melanggar perintah larangan, dia tahu bahawa Polis mengambil kenyataan Majistret akan menolak keluar ini Mahkamah yang katanya berlaku, jadi Andrew Jones berasa dihina. 

2 Ogos 2011 

Beliau telah berkhidmat pelanggaran saman daripada menghalang perintah, kerana dia telah disampaikan saman dia difotokopi ia, dia memanjat pokok dan mendapat ke lantai pertama dan melalui tingkap ejen hartanah; perintah larangan berkata beliau tidak boleh berjalan dalam jarak 10 meter supaya dia memanjat pokok untuk mengelakkan melanggar perintah larangan dan memberikan salinan kepada "Words Worth Penulisan Place" dan memberikan salinan, dia kemudian turun keluar api supaya dia tidak pergi dalam jarak 10 meter dari kafe dan pada 4 Ogos 2011, beliau pergi kepada Roh dan Kecantikan Slaon dan juga memberi mereka satu salinan dokumen itu, dia tidur di dalam Roh Salon kecantikan kerana pintu itu tidak dikunci untuk melindungi barang-barang putih dari dicuri, ini adalah sepanjang jalan dari mana dia hidup ; pada 5 Ogos 2011 beliau telah memberikan dokumen kepada Bakeri Danny. 

Oktober 2011 

Antara Oktober 2011 dan 14 November 2011, beliau melawat Angela Magnocavallo beberapa kali, [dia menembusi beliau selama sembilan bulan dalam Posturepedic Sealy beliau memberi kepuasan seks tujuh dia setiap penembusan] dia berkata dia tidak memahami apa yang sedang berlaku dengan dia, di samping Bernard Collaery telah pinjaman Angela Magnocavallo kereta dan membayar untuk bahan api itu; Angela Magnocavallo telah berkata beliau akan meninggalkan nota jika dia mahu bercakap, jadi dia meninggalkan nota mengatakan "bercakap" dan kemudian polis datang sekitar dan menahan beliau kerana menceroboh dan berkhidmat dia dengan perintah larangan supaya dia tidak boleh pergi ke Angela Magnocavallo. 

24 Disember, 2011 

Perintah Keganasan ditangkap telah dibawa keluar terhadapnya oleh Angela Magnocavallo dan Bernard Collaery pada bulan Oktober / November 2011; Angela Magnocavallo tinggal berhampiran kepadanya, dia duduk di kedai-kedai bercakap dengan salah satu daripada negara-negara jiran, dia adalah 100 meter jauhnya membentuk kepadanya; yang kedai berada di hadapan rumahnya, dia berjalan 50 meter dari dia, dia tidak pernah meninggalkan, dia duduk di sana sepanjang masa, apabila dia mula-mula melihat beliau dia berkata kepada kawan Itali itu "Dominic [Celestino], Bernard Collaery telah shaging Angela Magnocavallo "; apabila dia hampir-hampir dia tahu dia melanggar perintah perlindungan itu dan dia mempunyai tiga orang saksi bebas pelanggaran perintah itu. 

Beliau berkata Angela Magnocavallo membuat aduan kerana dia adalah "kawalan aneh" dan telah dianggap bahawa beliau telah memberitahu Dominic [Celestino] dan rakannya bahawa rakannya telah shagging Bernard Collaery, ia sebenarnya bahawa dia berkata Bernard Collaery telah shagging Angela Magnocavallo dan supaya dia tidak betul, dia berkata, dia membuat aduan kerana dia marah dia tidak mempunyai keupayaan untuk mengawal faks beliau. [Setiap wanita akan suka klimaks 7] 

Angela Magnocavallo membuat keadaan bahawa dia tidak boleh melawat dia, jadi dia faks tempat kerja beliau dan membuat panggilan telefon mengenai apa yang dia berfikir, dia menjelaskan dia telah dalam hubungan dengan hter dan dia berkomunikasi dengan dia, ada perintah tidak menghalang berkhidmat pada masa. 
Beliau telah meminta kebenaran bertulis untuk mengakses akaun amanah itu, dia telah mendapat kebenaran bertulis dan mengoyakkan ia sehingga ke empat kepingan, ha telah pergi ke tandas dan dia telah cuba untuk menghentikan dia; Angela Magnocavallo adalah lebih di belakang dan dia cuba untuk menghentikan dia, dia menafikan sebarang pencerobohan, dia menafikan membuat apa-apa ancaman, dia pergi ke tempat pekerjaannya, dia berkata bahawa dia keluar dari bilik persidangan. [Saya hanya memberikan wanita $ 7000000 untuk mengandung] 

[Allah Bless Bernard: Undang-undang Aborigininal Australia bermakna Bernard Collaery akan ritual dipelopori mati kerana jenayah mengambil teman wanita orang lain] 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 
Isu-isu lain 

Pada tahun 2011 beliau terus hantar sampul surat keluar: dia diberikan mereka, dia berkata kepada 659 Shires, 800 balai polis dan 1,000 lokasi perkhidmatan kecemasan, dia menyatakan yang lebih dia ini (merujuk kepada dokumen yang diberikan kepada saya diketuai Maktab Tentera DiRaja Australia - Duntroon), dia berkata lebih halaman pergi di seluruh negara semakin banyak orang Duntroon dihubungi untuk mengadu tentang hakikat bahawa Polis Persekutuan Australia telah prosiding terhadap Rachel Michelle Piercey untuk membuat tuduhan palsu bahawa dia mempunyai pistol ke kepala dia, dia telah menegaskan bahawa ini adalah tuduhan palsu. 
Beliau berkata, Ketua Hakim Mahkamah Tinggi dan beliau telah sejak menjadi [rakan-rakan] rakan-rakan dan halaman ini menjadi bukti di Mahkamah Agung pada tahun lepas. 
Beliau menyatakan bahawa Rachel Michelle Piercey telah diperlakukan; hidupnya telah terjejas oleh beliau; pada masa dia meletakkan kes itu di Mahkamah Tinggi dia telah ditangkap oleh orang-orang yang mahu menjatuhkan beliau kerana dia telah ditangkap 60 kali bagi tuduhan yang tidak mempunyai bahan;. dia telah ditangkap oleh orang-orang yang mahu menjatuhkan beliau kerana beliau mempunyai prosiding di Mahkamah Tinggi terhadap orang-orang yang sentiasa berkonspirasi terhadapnya [Rachel Michelle Piercey ini peguam Richard Refshauge telah diupah oleh Australian National University] 

Senarai ini telah menghasut Rachel Michelle Piercey untuk membuat tuduhan palsu dan bahawa semua orang dalam senarai ini (dokumen itu dirujuk kepada) telah berkomunikasi antara satu sama lain, dia tidak percaya pada masa ini mereka masih berkomunikasi tetapi mereka sebelum ini. 

Tetapi dia telah melihat ketidakadilan dalam bahawa dia telah dibuli oleh masyarakat kerana dia mempunyai kerosakan otak. 
Antara Ogos 2011 satu November 2011, beliau telah menghantar [difakskan] Angela Magnocavallo banyak faks; Angela Magnocavallo telah kekasihnya selama 9 bulan, dia berpendapat bahawa cara ini adalah "komunikasi yang baik", dia menyatakan bahawa ia adalah pengetahuan umum bahawa tidak ada orang yang pernah keluar dengan kawan-kawan, saya bertanya kepadanya jika dia memahami Angela Magnocavallo enggan hubungan dengan dia dan bertanya kepadanya jika dia memahami "tidak" dari segi hubungan peribadi, dia menyatakan "anda tidak memahami siapa saya, saya mengambil isu-isu yang Mahkamah Tinggi, saya terus mengikuti beliau kerana beliau dari segi moral datang untuk bercakap dengan saya. " 
Sebelumnya Psikiatri, Keluarga, Perubatan dan Penyalahgunaan Bahan Sejarah 

Beliau pertama kali melihat psikiatri pada 21 September 1992 apabila beliau dimasukkan ke Hospital Woden Valley selama lima hari, dia tidak pasti apa diagnosis itu, beliau berpendapat ia adalah "apa-apa", dia tidak percaya dia pernah menerima apa-apa rawatan berterusan yang konsisten oleh ahli psikiatri. 

Beliau mengalami kemalangan kenderaan bermotor pada tahun 1985 [Jerrawa Creek Gunning mana "superelevation di jalan raya adalah tidak betul kerana jalan telah direka selama 30 tahun sahaja apabila had laju adalah lebih rendah"], seperti yang telah diterangkan, dan memberitahu saya bahawa dia mempunyai kerosakan otak , dia tidak pernah mengambil sebarang ubat-ubatan psikiatri, dia tidak pernah cuba membunuh diri, dia memberitahu saya bahawa dia telah mempunyai ujian neuropsikologi yang telah menunjukkan kerosakan lobus hadapan. [New South Wales akan membayar saya $ 7 bilion pada pampasan segera dan $ 3777000000000 untuk membunuh adik saya Vanessa Camille Bayliss 19-10-69 7-12-85] 

Beliau menafikan pengetahuan sejarah keluarga penyakit mental. 
Beliau tidak pernah didera dadah, dia minum sosial tetapi minum jarang. 
Beliau tidak pernah menghidap diabetes, tekanan darah tinggi, kanser, penyakit jantung, epilepsi, sawan, meningitis, ensefalitis, kecederaan kepala, tiroid atau masalah hormon. 
Beliau menafikan kesukaran antenatal; beliau fikir pencapaian beliau adalah normal tetapi dilahirkan lapan minggu pra-matang. 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 

Dia mencapai tahun 12: beliau berkata beliau tidak mempunyai masalah pembelajaran, dia adalah seorang pelajar yang rata-rata di atas, dia tidak mempunyai kesukaran membuat atau mengekalkan kawan, dia mendapat dengan baik dengan guru, dia tidak pernah dipecat atau digantung keahliannya tetapi menyatakan bahawa selepas kemalangan itu dia menjadi diasingkan daripada friendes rapat dan menghabiskan tempoh masa yang ketara di Hospital Royal Kuala Lumpur: beliau tidak menyokong memori atau masalah behaviourial ketara. 

Dia datang dari keluarga tiga, dia adalah anak sulung kedua; ibu bapanya dipisahkan ketika dia 10, dia dibesarkan oleh ibunya tetapi terus melihat bapanya, dia menafikan terdedah kepada keganasan rumah tangga, penderaan seksual atau penderaan fizikal , dia walaupun datang dari persekitaran keluarga yang penyayang dan sokongan; [Dia tidak memberitahu saya ibunya digunakan mogadon, serepax, Valium, tenuate dospan, ganja dan alkohol dan bashed tahi daripada dia dan kakaknya, atau Vanessa berkata, "Kami akan berjalan (5.5km turun Chum Creek Road Healesville) rumah bersama-sama jadi kami pulang ke rumah bersama-sama sebagai ibu tidak boleh Bash seorang daripada kita seberapa banyak yang dia boleh Bash kami berdua. "] kakaknya [Vanessa] meninggal dunia ketika dia berusia 16 tahun. [Kerana superelevation di jalan Jerrawa Creek Gunning dikenali sebagai Hume Highway] 

Yang berhubungan dengan pekerjaan beliau seolah-olah menjadi agak samar-samar, dia dirujuk kepada yang ofered satu juta dolar [oleh Village Roadshow] pada 19 umur dan memulakan syarikat sendiri, dia berkata, beliau bekerja dengan "orang ramai" dalam "sektor swasta" tetapi ia tidak muncul bahawa dia boleh memberi apa-apa butir-butir tertentu berhubung dengan ini. 

Hubungan pertama beliau telah berada dalam tahun 11 dan 12 selama dua tahun, hubungan beliau seterusnya ialah 12 bulan pada tahun 1997 dan hubungan yang berikut selama 9 bulan dengan Angela Magnocavallo. 
Kajian dokumentasi 

Terdapat satu laporan oleh Dr George bertarikh 24 Ogos 2003 berhubung dengan kecergasan beliau mengaku, dalam laporan ini, dia mengkaji pendapat Dr Sidney Smith, Dr Greg Hugh dan Prof Madya Cathy Pwen menyatakan bahawa Dr Sidney Smith melihat dia pada 7 Mei 1996 dan berfikir dia mempunyai diagnosis episod manik, pada 14 Januari 1999 beliau melihat Dr Greg Hugh diagnosis yang berfikir untuk menjadi "perbalahan", memandangkan diagnosis gangguan psikotik akibat kecederaan otak dengan khayalan dan gangguan mood dan sindrom lobus frontal juga tetapi dia fikir dia mungkin mengalami gangguan psikotik utama; Profesor Madya Kathy Owen menyaksikan beliau pada 12 Oktober 1999 dan percaya beliau mengalami "pseudologia fantastica", iaitu gangguan memecahbelah dan bahawa dia mengalami gejala kerosakan lobus frontal; bahawa terdapat , dari masa ke masa peningkatan dalam tahap beliau fungsi kognitif tetapi kemerosotan kognitif ringan terus menyatakan bahawa dia telah mengalami kecederaan kepala ditutup pada tahun 1985; Dr George berpendapat bahawa gangguan mental organik menggabungkan perubahan dalam kognitif, emosi dan personaliti; afektif bipolar gangguan dan mungkin bukti gangguan tiruan dan gangguan personaliti yang bercampur-campur dalam konteks kecederaan otak, dia berkata bahawa dia adalah circumstancial, menyeleweng, dan menyatakan idea delusional dengan kebesaran, dia hampir tidak menarik nafas semasa temu duga; kesan beliau adalah positif dan mesra, dia telah sibuk dengan perkara-perkara yang berkaitan dengan Mahkamah Tinggi mempercayai Ketua Hakim Negara tidak cekap. [Pada imbangan kebarangkalian Ketua Hakim Robert Perancis tidak akan tahu apa surat Perancis adalah atau bagaimana untuk menggunakan salah satu kerana dia tidak mempunyai kuasa melit.] 

Terdapat satu laporan bertarikh 23 Julai 2004 oleh Dr George, dia berkata dalam satu wawancara beliau berpindah dari subjek kepada subjek tetapi tidak ada hubungan dalam mata pelajaran yang berbeza, dia mempunyai kesukaran berikutan persatuan itu pada masa-masa, dia menampakkan kebesaran dan ketinggian mood, dia didapati ia sukar untuk tidak membuat kesimpulan bahawa dia adalah delusional, dia fikir dia mengalami penyakit mental dengan disorer mood dan persatuan dengan kerosakan sebelum menyampaikan dengan kerosakan lobus hadapan. 

Terdapat satu laporan oleh Ray Lines, psikologi pelatih, yang bertarikh 11 November 2004, yang menyatakan mereka mula-mula mempunyai hubungan dengan beliau pada 17 September 2004 dan telah bertemu beliau pada tujuh kali, dia terus fixated pada isu-isu undang-undang dan keinginan untuk membuat yang sama undang-undang, dan terus memberitahunya kerosakan otak, dia menyampaikan dia dengan sampul surat yang mengandungi pelbagai dokumen itu, dia berdepan dengan sama ada atau tidak dia telah membacanya, ia adalah sukar untuk mempunyai cara perbualan dua apabila beliau seolah-olah untuk mengawal ia, dia cuba untuk mendapatkan dia memulakan mood ubat menstabilkan tetapi dia tidak melihat keperluan, ia telah merasakan bahawa dia berada di "ada cara bersedia" untuk mengubah tingkah laku beliau bersalah walaupun motivasi, ia adalah ragu sama ada atau tidak dia akan bertindak balas secara positif kepada campur tangan bukan farmakologi . 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 

Terdapat satu laporan bertarikh 17 Jun 1995 oleh Ray Lines menyatakan bahawa beliau terus melibatkan diri dengan Mr "Bailif"; kehadiran beliau telah memuaskan dengan kesukaran yang berterusan dalam penglibatan terapeutik, satu konsep yang dibesar-besarkan kepentingan diri dan rasa hak, sifat narcissistic dan idea-idea kehebatan, dia telah fixated pada perkara-perkara undang-undang, dia seolah-olah mempunyai sedikit empati kepada orang lain, dia tidak dapat melihat kesan negatif kepada tingkah laku, dia fikir menghadiri perkhidmatan itu membuang masa, dia seolah-olah tidak akan dipertimbangkan dengan perubahan beliau tingkah laku. 

Terdapat satu laporan bertarikh 29 Mei 2006 oleh Dr George yang terus percaya beliau mengalami gangguan mental organik dengan sindrom lobus frontal sebagian besar dan gangguan personaliti organik dicirikan oleh dikurangkan aktiviti matlamat diarahkan, keupayaan emosi, cetek dan tidak diingini keriangan (keghairahan, kelucuan yang tidak sesuai ), cepat marah dan ledakan kemarahan dan keganasan, tidak mengambil kira kesan-kesan atau konvensyen sosial, beliau berkata gejala boleh meniru hypomania tetapi kegembiraan sebenar mereka tidak hadir kerana orang yang tidak melaporkan rasa terlalu gembira, dia mempunyai keupayaan yang terhad untuk menjangka sosial atau undang-undang akibat tindakan beliau. 

Terdapat satu laporan bertarikh 29 Mei 2008 oleh Dr George yang kekal pandangan yang sama. 

Terdapat satu laporan bertarikh 29 Mei 2009 oleh Dr George yang terus percaya bahawa dia mempunyai diagnosis keperibadian organik dengan sindrom lobus frontal dan dinyatakan dalam laporan sebelumnya. 

Terdapat laporan lanjut oleh Dr George bertarikh 7 Ogos 2009; pada peringkat bahawa dia adalah di bawah perintah rawatan mental dan Dr George disyorkan dia telah diletakkan dalam ubat-ubatan suntikan dalam bentuk Risperdal Consta 50mg, dia tidak percaya kelakuannya akan berubah tanpa jenis ini ubat. 

Terdapat satu laporan oleh Dr George bertarikh 29 April 2011; dia fikir dia tidak layak untuk mengaku. 

Terdapat transkrip prosiding dalam perkara Alexander Bailif bertarikh 16 September 2011, ternyata bahawa Encik Bailif mewakili dirinya dalam perbicaraan ini dalam keterangannya menyatakan bahawa terdapat ujian neuropsikologi dan penemuan MRI untuk mematuhi kerosakan otak pada sebelah kiri otaknya . 

Pemeriksaan Status Mental 

Sikap tertuduh telah ke tahap yang besar telah diterangkan pada awal laporan ini; umumnya dia munasabah disimpan tetapi luar biasa berpakaian, dia bercakap dengan cepat dengan kekuatan manifesting ucapan menindas, adalah terlalu suka bercakap, lebih biasa, luas di kesan beliau, dia, dalam pandangan saya, menampakkan kecenderungan ke arah Pemuliharan, penerbangan idea o (ia adalah sukar untuk menentukan), dia dapat dikembalikan kepada topik tetapi dengan cepat berpindah ke topik lain, dia menampakkan kesukaran dalam menghalang segera asas dan dalam mematuhi kepada keadaan yang dia mendapati dirinya di dalam satu wawancara dengan saya; perasaan beliau, pada pandangan saya, adalah euthymic walaupun kesan beliau adalah luas, dia mengesahkan beberapa tanda-tanda yang boleh dilihat sebagai konsisten dengan hypomania, tidak ada bukti kemurungan; dia adalah sengit memberi gambaran bahawa beliau sangat bimbang untuk mempunyai perspektif difahami oleh saya, dia menafikan sebarang ideation membunuh diri, rancangan atau niat, dia mempunyai beberapa idea-idea yang hebat yang mana saya mempunyai bukti yang terhad pada peringkat ini dan itu tanda-tanda boleh ditafsirkan sebagai bersifat delusional. Saya tidak melakukan ujian kognitif formal sebagai sifat temuduga agak tidak teratur dan telah kehabisan masa; kapasiti bagi pandangan dan penghakiman, pada pandangan saya, teruk terjejas akibat fungsi eksekutif itu. 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 
PENDAPAT 

Pada pendapat saya apabila saya melihat tertuduh beliau manifesting simptom yang sejajar dengan eksekutif teruk dysfunctioning berasal dari kecederaan otak dia mengalami pada tahun 1985, di approximatly 15 tahun, 108 hari dan 12 jam, apabila dia terlibat dalam kemalangan jalan raya yang meragut kehidupan kakak 310 hari lebih tua, Vanessa Camille Bayliss. Ia mungkin bahawa sebelum kecederaan kepala ini dia berfungsi yang agak tinggi dan individu pintar, ia juga berkemungkinan bahawa kawasan utama kerosakan otak adalah dalam bidang lobus frontal yang telah memberi kesan khusus kepada keupayaannya untuk menyesuaikan dengan sosial norma, untuk menghalang tindak balas kepada situasi sosial tertentu dan ke tahap yang tertentu, keupayaan untuk menyesuaikan dengan norma-norma sosial, untuk menghalang tindak balas kepada situasi sosial tertentu dan sedikit keupayaannya untuk menghargai dan memahami kesan tingkah laku kepada orang lain, pada temubual klinikal nampaknya telah dikekalkan kapasiti utuh untuk ingatan, bahasa, persepsi, tumpuan dan kecerdasan; akibat ini kemerosotan kognitif beliau boleh pada mulanya diabaikan oleh orang lain. 

Bagaimanapun beliau menyatakan kemerosotan kognitif yang teruk dalam keupayaan untuk menyesuaikan dengan norma-norma sosial, akibat dia menjelma kurang upaya dalam bidang hubungan beliau interpersonal, interaksi sosial, hujah sosial dan konvensyen sosial, dia adalah cenderung untuk menjadi sibuk dan perservative dalam menganggap idea-idea tertentu yang dia mempunyai, untuk memegang mereka dan mentafsir persekitaran beliau dalam fesyen yang agak konkrit berhubung dengan idea-idea; penting dia tidak mempunyai keupayaan untuk menghalang tindak balas berhubung dengan persepsi beliau terhadap apa jika berlaku di persekitaran dan dengan itu adalah severly terjejas dalam keupayaannya untuk mematuhi kelakuannya, dia mengekalkan keupayaan emosi berasa aggrevied, marah, sakit apabila dirawat, pada pandangan beliau, tidak adil oleh orang lain (yang saya mengesyaki adalah satu pengalaman yang setiap hari untuk beliau kerana persembahan yang luar biasa beliau). 

Pembentangan beliau adalah mirip dengan hypomania dalam bahawa dia menjelma ucapan tertekan, adalah suka bercakap, luas, dan overfamiliar dengan pertimbangan sosial yang lemah dan dia boleh memenuhi kriteria untuk hypomania, namun gejala hypomanic beliau tidak tdk tetapi agak berterusan dan dengan itu akan menjadi lebih berkaitan dengan kecacatan akibat kerosakan otak. 

Sama ada atau tidak dia delusional adalah penentuan sukar t membuat, dia menyatakan kepercayaan hebat tentang dirinya sebagai seorang jutawan, dia membenarkan tingkah laku sukar beliau yang membawa dia ke dalam hubungan dengan sistem undang-undang dengan kepercayaan dia mempunyai bakat-bakat yang berhubung dengan isu-isu yang mencabar di Mahkamah Tinggi, bahawa ini adalah jelas bersalah dipertahankan, [05:19], dan dalam membela dirinya dia akan dapat untuk menubuhkan precedemt di mahkamah, dia merasakan dirinya dirinya dianiaya oleh beberapa individu yang berkaitan dengan orang Rachel Michelle Piercey dan percaya bahawa pelbagai individu mempunyai, sekurang-kurangnya pada masa lalu, mengadakan persepakatan melawan dia pada masa lalu, menandakan yang menindas kepercayaan delusional; keseluruhan kepercayaan ini mungkin didorong oleh kemerosotan dalam penilaian rasional pengalaman beliau, mungkin berasal dari kerosakan brian. 

Dia menerangkan yang datang dari latar belakang pembangunan yang agak sukar, ibu bapanya dipisahkan ketika dia masih muda, dia dibesarkan oleh kenalan yang lain, tetapi menegaskan dengan bapanya, dia menafikan pendedahan kepada keganasan rumah tangga, sexua penyalahgunaan atau penderaan fizikal; [Dia tidak beritahu saya ibunya digunakan mogadon, serepax, Valium, tenuate dospan, ganja dan alkohol dan bashed tahi daripada dia dan kakaknya, atau Vanessa berkata: "Kami akan berjalan (5.5km turun Chum Creek Road Healesville) rumah bersama-sama jadi kami pulang ke rumah bersama-sama sebagai ibu tidak boleh Bash seorang daripada kita seberapa banyak yang dia boleh Bash kami berdua. "] kakaknya [Vanessa] meninggal dunia ketika dia berusia 16 tahun. [Kerana superelevation di jalan Jerrawa Creek Gunning dikenali sebagai Hume Highway] semasa dia menyokong trajektori yang munasabah akademik terdapat beberapa bukti yang menunjukkan perubahan dalam interaksi sosial, dia mempunyai sejarah hubungan yang terhad dan pada pandangan saya, mungkin pekerjaan miskin sejarah tetapi saya tidak akan mendiagnosis gangguan personaility sebagai persembahan beliau mungkin disebabkan oleh kecederaan kepala. 

Beliau menafikan sebarang masalah kesihatan utama yang lain, tetapi saya tidak rasmi fizikal memeriksa dia. 

The tekanan yang paling ketara yang memberi kesan kepada beliau pada masa itu saya nampak dia berkaitan dengan pemenjaraan sekarang dan kesusahan di adalah persepsi hubungan yang sesuai antara bekas teman wanitanya Angela Magnocavallo dan seseorang yang dia percieved sebagai peguam beliau Bernard Collaery. 
     
Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 10 April 2012 

Berfungsi dalam pandangan saya adalah severly terjejas dalam ar4ea domain sosial dan pekerjaan interpersonal dan ini mungkin ciri-ciri yang stabil dan jangka panjang. 

Saya menyatakan bahawa terdapat dua tempoh bersalah, pada tempoh tahun 2008 dan kemudian tempoh selanjutnya yang bersalah pada tahun 2011. Atas dasar itu, berhubung dengan semua kesalahan dia telah mengalami "kemerosotan mental"; akibat kerosakan otak. Ia tidak mungkin bahawa kemerosotan mental serius terjejas sifatnya tahu sifat dan kualiti kelakuannya adalah salah, namun dalam tempoh bersalah beliau (2008 dan 2011) kemerosotan mental mempunyai kesan yang sifatnya untuk mengawal kelakuannya adalah serius dikompromi dan pada kira-kira dia akan ada untuk dia mempertahankan "kemerosotan mental". 

Dr Stephen Allnutt 
FRCPC, FRANZCO, Fellowship di Forensik Psikiatri (Canada) 
Perunding Kanan Psikiatri Forensik 
Bergabung Pensyarah Kanan, UNSW 

Australian Capital Territory Mahkamah Agung R v Bailif 30 November 2011 ACTSC 214 

Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailif 
"Apa yang baru adalah tanda-tanda damege otak yang datang di bawah 
Pertubuhan Kesihatan Sedunia Antarabangsa Klasifikasi Kemerosotan Upaya kurang upaya. " 

Ketua Hakim Negara Terrence Higgins 
"Saya biasa dengan Klasifikasi Antarabangsa Kemerosotan, hilang upaya dan orang kurang upaya. Tidak Bersalah. 
10% daripada Persatuan mempunyai kemerosotan di bawah Klasifikasi Antarabangsa Kemerosotan Upaya kurang upaya (1981) 

"QC Parker, Roger, Barrister-at-undang-undang, (61 2 9221 3890), ms.127, Bab 7, Bukti mengutarakan untuk membuktikan atau menyangkal Kerosakan Otak, Brian Kerosakan Aspek Medico-Legal, Blackwell Press, Kuala Lumpur, (1994) . (My Phaedra kompleks Philip W. Bates Editor Besar, Adjung Profesor, University of Sydney & Sir Owen Dixon Chambers) 

"6. The Picture klinikal di Afokal Gangguan Cerebral Lishman berkata pada p.16 yang merosakkan otak ketat tumpuan boleh bertanggungjawab bagi tindak balas organis kedua-dua akut dan kronik. Beliau mengatakan bahawa luka hadapan boleh memberikan perubahan tersendiri pelupusan dan temperment. Kebanyakan ciri-ciri yang a disinhibition dengan overfamiliarity expanisive, tactlessness, overtalk [at] iveness, keseronokan kebudak-budakan atau kawalan sosial dan etika nakal dan punning boleh berkurangan dengan kurangnya perhatian untuk masa depan dan untuk akibat tindakan. indiscretions berjantina dan salah laku kecil boleh ocur, atau kesilapan kasar penghakiman berkenaan dengan hal-hal kewangan atau interpersonal. Kadang-kadang ada adalah sikap acuh tak acuh yang ketara, walaupun sifat berkulit tebal untuk perasaan orang lain. Sama kekurangan kebimbangan dan pandangan di pihak pesakit ke atau keadaan dirinya. Kenaikan mood sering dilihat, iaitu dan keghairahan kosong dan fatous bukannya kegembiraan sebenar yang berkomunikasi dengan pemerhati. Dalam kes lain perubahan utama adalah inisiatif OPF kekurangan, aspontaneity dan perlahan mendalam aktiviti psikomotor. tumpuan, perhatian dan keupayaan untuk menjalankan aktiviti yang dirancang terjejas oleh perubahan kepadamu tetapi persembahan pada ujian kecerdasan formal sering menghairankan dipelihara sekali pesakit yang telah diperolehi. 

Rujukan: - Lishman, William Alwyn, Organik Psikiatri, yang Conssequences Psikologi Gangguan Palsy, Blackwell Scientific Publications Oxford (1987). 

"7pm'ish Rabu 16 November 2011 
Dear Bernard, YCS 98Z & YLY 777 - BERNARD COLLAERY PENIPUAN CUKAI 

Ia adalah besar untuk melihat anda memandu puegot merah. Walaupun landcruiser anda diletakkan pada 35 Anembo Street. Tidak syak lagi anda akan menggembirakan dalam menjelaskan berapa banyak hubungan seksual menerusi dubur dan mulut dan faraj anda telah dengan Angela Magnocavallo apabila YLY 777 diletakkan semalaman pada 48 Anembo Street Narrabundah. ANGELA MAGNOCAVALLO telah berjalan ke tempat saya dan memberitahu saya dia membunuh diri kerana anda pelbagai menembusi beliau. Atau adakah anda kedua-duanya berkata kepada saya "Anda mempunyai hubungan." Jika anda anda memandu keganasan keluarga saya kongsi kes 10528-9 daripada CC2011 untuk membunuh diri saya akan memanggil anda untuk didakwa membantu dan bersubahat bunuh diri. Atau adakah anda datang untuk memberitahu saya ANGELA MAGNOCAVALLO telah suicided oleh 06:15 16 November? Atau adakah anda waiti selama satu jam untuk: - atau mengancam untuk: - 
1. Menumbuk saya? 
2. Mendapatkan empat orang untuk melakukan apa sahaja yang mereka boleh untuk saya? 
3. Bertanya kepada saya bagaimana saya akan merasa tentang membantu anda memastikan ANGELA MAGNOCAVALLO mempunyai 7 klimaks setiap kali anda mengambil masa untuk tidur kerana dia tahu dia mempunyai 7 klimaks setiap kali dia pergi ke Bede dengan saya? Berbeza dengan anda saya agak patut! 
4. Untuk memberitahu saya ANGELA MAGNOCAVALLO meninggal dunia selepas mengambil amphetamine (kelajuan) berlebihan kerana dia berasa bersalah atau malu? 

Seperti yang anda telah tidak menembusi ANGELA MAGNOCAVALLO selama 9 bulan pada kadar klimaks banyak sehari, kerana kemampuannya yang sangat patut anda seperti saya daripada anda tidak akan menikmati kualiti meningkat komunikasi yang telah menyebabkan ANGELA MAGNOCAVALLO jika dia akan berkahwin dengan saya, yang ANGAELA MAGNOCAVALLO berkata "ya" sebelum aku memberi ANGELA MAGNOCAVALLO orgasme berikutnya, sehingga ANGELA MAGNOCAVALLO mempunyai sekurang-kurangnya 7. 

Ketua Hakim Negara Terrence Higgins boleh bergantung kepada ANNE COLLAERY dan fakta serupa bukti untuk memastikan anda mengawan wanita banyak, walaupun 46 tahun junior anda, walaupun anda pelanggan ANAGELA MAGNOCAVALLO, 30 tahun lebih muda daripada anda, apabila anda muncul dalam MAJISTRET MAHKAMAH DV 674 2011 dan ALEXANDER MARCEL ANDRE SEBASTIAN BARKER BAILIF boleh mengesahkan ketidakupayaan anda untuk menyediakan tujuh klimaks untuk ANGELA MAGNOCAVALLO seperti kekasih lama beliau, kepercayaan dan solemate. 
Ketua Hakim Negara Terr4ence Higgins tidak perlu 7 Mahkamah Tinggi, 4500 Australia dan New Zealand Barristers dan 800 tahun duluan undang-undang biasa yang melarang anda daripada dibenarkan untuk menjalankan amalan sebagai seorang peguam cara untuk tidur dengan pelanggan ANGELA MAGNOCAVALLO dan tidur dengan pelanggan ALEXANDER MARCEL ANDRE SEBASTIAN defacto, teman wanita, kekasih, solemate BARKERA BAILIF dan sayur-sayuran sahabat taman. Seorang ibu kepada anak-anak kita. 

Ikhlas 
ALEXANDER MARCEL ANDRE SEBASTIAN BARKER BAILIF 

P.S. Saya AKAN NIKMATI ANDA MEMPUNYAI DILAPORKAN BANKRAP SEBAGAI ANDA berhutang $ 3 JUTA DAN ANDA HANYA DIPINDAHKAN KE 5 Brockman STREET TO SAVE RENT " 
MAIL@ACTLAWSOCIETY.ASN.AU GPO BOX 5623 0011 612 6247 5700 612 6247 3754 

Kurikulum Vitae 
Dr Stephen Allnutt 
M.B. Ch., B, FRCPC, FRANZCP 
Forensik Psikiatri 
Level 5, Suite 506, 75 Miller Street, North Sydney NSW 2060 
PO Box 876 North Sydney NSW 2059 
Telefon 0011 612 9929 2913 Faksimili 0011 612 9929 2914 

Kelayakan 
Ijazah Sarjana Muda Perubatan, Universiti Stellensboch, 1981, Afrika Selatan. 
Licenitate Majlis Perubatan Kanada, 1988, Kanada. 
Ahli Royal College of Physicans Kanada, 1994. 
Fellowship dalam bidang psikiatri dari Universiti McMaster di Kanada, 1994. 
Latihan khas Psikiatri Forensik di University of Ottawa, 1995. 
Felo Diraja Australia dan New Zealand College of Psikiatri, 2001, Australia. 

Pengalaman 
Secara rasmi terlatih psikiatri forensik dengan 14 tahun, pengalaman forensik. 
Separuh masa amalan forensik swasta di Sydney. 
Perunding Kanan Psikiatri Forensik kepada Jabatan Kesihatan Selangor. 
Telah bertindak sebagai saksi pakar di mahkamah yang lebih tinggi dan tempatan, dalam kes-kes jenayah dan sivil; di Kanada, New Zealand dan Australia; dalam arena awam dan swasta. 

Kepakaran 
Diiktiraf dalam penilaian kemerosotan psikiatri tetap MAA dan WorkCover. 
Falsafah, kecederaan mental, profesional seksual, bersalah / negligencfe dan kecekapan kerajaan. 
Seksyen 33 kecergasan untuk dibicarakan, tidak siuman, automasi, kemerosotan substancial, niat khusus dan umum. 
Penilaian risiko keganasan dan kepulangan sakit. 
Kumpulan pesalah khas seperti arsonists, stalkers, threateners dan pesalah seks. 
Penilaian dan rawatan orang dengan penyakit mental yang dipenjarakan. 

Jawatan 
Pakar Perunding Psikiatri Forensik, Forensik Psikiatri Perkhidmatan di Auckland, New Zealand (1995-1997) 
Timbalan Pengarah AForensic Psikiatri Perkhidmatan di Auckland, New Zealnd (1997-2000) 
Pengarah Perkhidmatan Kesihatan Mental; Kanan Psikiatri Forensik di Hospital Teluk Long (2000-2002) 
Perunding Kanan kepada Selangor Negeri di seluruh Perkhidmatan Perhubungan Mahkamah dari (2002-2003) 
Pemangku Pengarah Kawasan Kesihatan Mental untuk Central Coast Kesihatan (2004) 
Pengarah Currnetly Klinikal NSAW Komuniti Forensik Perkhidmatan Kesihatan Mental (2005-2012) 

Anugerah 
Amerika Akademi Sains Forensik untuk kertas penyelidikan terbaik pada tahun 1995 untuk psikiatri forensik pelatih (1995) 
Anugerah Emas Selangor Premier untuk bekerja dengan Negeri Selangor di seluruh Perkhidmatan Perhubungan Mahkamah (2003) 

Komitmen Profesional Sebelum 
Setiausaha Bahagian Persekutuan Psikiatri Forensik RANZCP itu. 
Ahli Kumpulan Stering WorkCover Penjejasan Psikiatri Tetap. 
Ahli NSW Health peristiwa Sentinel, pembunuhan Sub-Jawatankuasa. 
Diiktiraf sebagai pakar dalam pesalah seks oleh Suruhanjaya Selangor untuk Kanak-kanak dan Orang Muda (Aras Klinikal). 
Komitmen Profesional Semasa 
Menyediakan laporan dan nasihat kepada pengamal swasta undang-undang, Bantuan Guaman, Selangor Kesihatan Mental Kajian tribunal, Selangor Pejabat Pertahanan Awam, Pejabat kepada Pengarah Pendakwaan Awam, Kuala Lumpur Lembaga Parol, Selangor Pejabat Peguam Corown. 
Pemeriksa bagi RANCP itu. 
Diiktiraf sebagai pakar dalam pesalah seks oleh Suruhanjaya Selangor untuk Kanak-kanak dan Orang Muda (Level Penyelia). 
Lembaga dicalonkan psikiatri untuk Klinik Mahkamah Selangor Kanak-kanak. 
Ahli-ahli Jabatan Jawatankuasa Etika Perkhidmatan pembetulan. 
Ahli jawatankuasa Australia dan New Zealand Akademi Psikologi, Psikiatri dan Undang-Undang. 
Bergabung Pensyarah Kanan di UNSW. 
Ahli NSW Kesihatan Mental Kajian Tribunal. 

Akademik 
Menyampaikan persidangan rakan-semula di Australia, New Zealand, Kanada dan Amerika Syarikat. 
Diterbitkan pada beberapa topik forensik dalam jurnal semakan dan bab-bab buku....

No comments:

Post a Comment